Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12554
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μπούρα, Ξανθή | el |
dc.contributor.author | Σακελλαρίου, Γεωργία | el |
dc.contributor.author | Τζαγκαράκη, Ειρήνη | el |
dc.contributor.author | Χρηστάκη, Κωνσταντίνα | el |
dc.date.accessioned | 2021-04-13T05:29:02Z | - |
dc.date.available | 2021-04-13T05:29:02Z | - |
dc.date.issued | 2021-04-13 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12554 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.title | Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Παιχνίδι | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T13:46:06Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2015 | - |
heal.bibliographicCitation | Μπούρα, Ξ., κ.ά., 2015. Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής . | el |
heal.abstract | Η Προσχολική Αγωγή αποτελεί την πρώτη βαθμίδα εκπαίδευσης του ατόμου και συνάμα την μύησή του στον ακαδημαϊκό στίβο. Η επιτυχής εισαγωγή του παιδιού στην Προσχολική Εκπαίδευση συμβάλλει στην μελλοντική σχολική του επιτυχία. Ο Παιδικός Σταθμός αποτελεί το πρώτο σχολείο που υποδέχεται κάθε παιδί και σκοπό έχει να το εντάξει ομαλά, ευχάριστα και αποτελεσματικά στην διαδικασία της μάθησης. Τα Προσχολικά Κέντρα Εκπαίδευσης έχουν συνδεθεί από την αρχή της λειτουργίας τους με το Παιχνίδι, γεγονός που ενισχύθηκε διαχρονικά από μεγάλους ερευνητές. Σήμερα μάλιστα έχει αποδειχθεί πως αποτελεί θεμελιώδες παιδαγωγικό μέσο μάθησης και ανάπτυξης, και αποτελεί σημαντική παράμετρος στο έργο σπουδαίων παιδαγωγών. Η παραδοχή της παιδαγωγικής αξίας του παιχνιδιού και το γεγονός πως αποτελεί μια διαδικασία διδασκαλίας- μάθησης η οποία τέμνει κάθετα τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και τα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα, κυρίως στην Προσχολική Αγωγή, γεννά και τον σκοπό της παρούσας εργασίας, που είναι η διερεύνηση του θεωρητικού του πλαισίου και το σημείο τομής του Παιχνιδιού με την με την Προσχολική Ηλικία | el |
heal.advisorName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 106 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License