Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλεξίου, Αθανασίαel
dc.contributor.authorΓιαννακοπούλου, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΚαρδαλά, Μερόπηel
dc.contributor.authorDeliou, Egertael
dc.date.accessioned2021-04-13T05:27:08Z-
dc.date.available2021-04-13T05:27:08Z-
dc.date.issued2021-04-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12547-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΥλικά βρεφονηπιακό σταθμόel
dc.titleΤα εύπλαστα υλικά στον βρεφονηπιακό σταθμό.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕύπλαστα υλικάel
heal.dateAvailable2024-01-07T13:17:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΑλεξίου, Α., κ.α., 2014. Τα εύπλαστα υλικά στον βρεφονηπιακό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας εδώ και ένα ιδιαίτερα μεγάλο διάστημα, καθώς αποτελεί έναν τομέα με ευρύτατη ποσότητα υλικού, που έπρεπε να συγκεντρωθεί και να αξιολογηθεί προκειμένου να προκύψουν και τα αντίστοιχα αποτελέσματα. Κάνοντας λοιπόν μια σύντομη παρουσίαση της εργασίας μας, θα λέγαμε ότι στο πρώτο κεφάλαιο θα δούμε τις ιδιότητες που χαρακτηρίζουν τα εύπλαστα υλικά, τα πλεονεκτήματά τους ως προς την χρήση τους στα παιδιά της προσχολικής ιδίως ηλικίας, καθώς και τους ουσιαστικούς λόγους που ορίζουν την χρήση τους στην μάθηση. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα παρουσιάσουμε ορισμένα ιστορικά δεδομένα για το καθένα από τα εύπλαστα υλικά που εξετάζουμε, πότε πρωτοεμφανίστηκαν, ποια είναι η επεξεργασία τους και ποια τα είδη τους. Στο τρίτο κατά σειρά κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε κυρίως τους τρόπους χρήσης των εύπλαστων υλικών από τα παιδιά, ιδίως σε ο,τι αφορά τις κατασκευές αλλά και το παιχνίδι. Τέλος, θα κλείσουμε με το τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας, όπου και θα παρουσιάσουμε γενικά συμβουλές για την μέθοδο διδασκαλίας σε παιδιά και την χρήση διαφόρων διαδραστικών υλικών, παρουσιάζοντας στο τέλος το πρακτικό τμήμα της μελέτης μας. Ελπίζουμε η πτυχιακή μας εργασία να αποτελέσει ένα χρήσιμο εγχειρίδιο στα χέρια του κάθε μελετητή της προσχολικής αγωγής. Λέξεις Κλειδιά: υλικά, εύπλαστα, πηλός, πλαστελίνη, ζυμάρι, χαρτοπολτός, εκπαίδευση, αισθήσεις, άσκηση, κατασκευέςel
heal.advisorNameΓιωτάκη, Ίριςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages99-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons