Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12545
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝίκου, Αλεξάνδραel
dc.contributor.authorΚαραμάνη, Αθανασίαel
dc.contributor.authorGhita, Ramona Georgianael
dc.date.accessioned2021-04-13T05:26:50Z-
dc.date.available2021-04-13T05:26:50Z-
dc.date.issued2021-04-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12545-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣτερεότυπα, προκαταλήψεις, παιδικός - βρεφονηπιακός σταθμός, bullyingel
dc.titleΔιαπολιτισμική αγωγή: Στερεότυπα και προκαταλήψεις στους χώρους των παιδικών-βρεφονηπιακών σταθμών.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιαπολιτισμική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T13:16:33Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΝίκου, Α.,κ.α., 2015.Διαπολιτισμική αγωγή: Στερεότυπα και προκαταλήψεις στους χώρους των παιδικών-βρεφονηπιακών σταθμών. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής .el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη διασαφήνιση του όρου της διαπολισμικής αγωγής, ερμηνεύοντάς την μέσα από τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις που παρουσιάζονται στους παιδικούς - βρεφονηπιακούς σταθμούς. Με αυτή τη προσπάθεια προσέγγισης, πιστεύουμε ότι θα συμβάλλουμε με ένα "μικρό λιθαράκι" στον καλύτερο σχεδιασμό και στην αρτιότερη οργάνωση της διαπολιτισμικής αγωγής έτσι ώστε να διεξάγεται χωρίς αναστολή ή διακοπή από εδώ και στο εξής. Με την εργασία αυτή επιχειρείται μια σύντομη ιστορική αναδρομή στο θεσμό της διαπολιτιστικής αγωγής στη χώρα μας και παρουσιάζονται συμπεράσματα λαμβάνοντας υπόψη: τόσο την υπάρχουσα διαπολιτισμική αγωγή σε θεωρητικό επίπεδο όσο και τη πειραματική εφαρμογή σε δείγμα παιδικού - βρεφονηπιακού σταθμού στη περιοχή των Ιωαννίνων. Το ερευνητικό ενδιαφέρον εστιάζεται στη διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων που επικρατούν στο χώρο των παιδικών - βρεφονηπιακών σταθμών και από την πλευρά των εκπαιδευτικών όσο και από την πλευρά των γονέων.Δυστυχώς, τα παιδιά σε αυτή την ηλικία δε μπορούν να θεωρηθούν αντιπροσωπευτικό δείγμα λόγω της μικρής τους ηλικίας και του εύπλαστου χαρακτήρα τους. Η μελέτη θα κινηθεί σε ένα ευρύ πεδίο, όπου οι ενέργειες καταγραφής των ερευνών και των στοιχείων σε θεωρητικό επίπεδο, θα διασταυρωθούν με τα πολιτισμικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά των ατόμων στην περιοχή του δείγματος που ερευνάται. Στα πορίσματα της μελέτης μας θα περιλαμβάνονται κρίσεις αλλά και σχόλια τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των γονέων, που πηγαίνουν τα παιδιά τους στο σθγκεκριμένο χώρο που μελετάται το δείγμα. Εκτιμάται ότι αφενός θα επιβεβαιώσουμε προηγούμενες επιστημονικές προσπάθειες, αφετέρου θα εκφραστούν χρήσιμα και ασφαλή συμπεράσματα για το μέλλον της εκπαιδευτικής κοινωνίας μας.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages100-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons