Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑναστασιάδου, Χριστίναel
dc.contributor.authorΚόκκαλη, Περσεφόνηel
dc.contributor.authorΚουρτέλη Ευαγγελία, Ευαγγελίαel
dc.contributor.authorΤσουμάνης, Ευστάθιοςel
dc.date.accessioned2021-04-13T05:26:43Z-
dc.date.available2021-04-13T05:26:43Z-
dc.date.issued2021-04-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12544-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑυθόρμητο παιχνίδιel
dc.titleΤο αυθόρμητο παιχνίδι στην προσχολική ηλικία.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.dateAvailable2024-01-07T13:15:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΑναστασιάδου, Χ., κ.ά., 2015. Το αυθόρμητο παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στον ρόλο του αυθόρμητου παιχνιδιού και πώς αυτό λαμβάνει χώρα από τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας στις γωνιές ενός Βρεφονηπιακού Σταθμού. Αρχικά, όμως, θα μιλήσουμε για κάποια στοιχεία του παιχνιδιού, για την ιστορική του πορεία, την προέλευσή του, τη συμβολή του, καθώς και για κάποιες θεωρίες που επικρατούν. Επίσης, θα παρουσιάσουμε το παιχνίδι της προσχολικής ηλικίας, τα γνωρίσματά του, τα στάδια της ανάπτυξής του, τα είδη του, τα χαρακτηριστικά του. Θα αναφερθούμε στην παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού και πώς αυτό βοηθάει στην πολύπλευρη ανάπτυξη του παιδιού καθώς και πώς αυτό προφυλάσσει και θεραπεύει. Στη συνέχεια, θα αναφερθούμε στο αυθόρμητο παιχνίδι στις γωνιές ενός Βρεφονηπιακού Σταθμού και πόσο σημαντική είναι αυτή η στιγμή για τη βρεφονηπιοκόμος και τα παιδιά. Ακόμη, θα αναφερθούμε στην έννοια και το σκοπό της οργάνωσης του αυθόρμητου παιχνιδιού στο χώρο του Βρεφονηπιακού Σταθμού. Θα μιλήσουμε για την οργάνωση του χώρου και του υλικού, καθώς και για την οργάνωση και την τοποθέτηση των γωνιών μέσα στο σταθμό αυτόν. Συνεπώς, θα παρουσιάσουμε όλες τις γωνιές, οι οποίες είναι δυνατό να υπάρχουν μέσα στο χώρο ενός Βρεφονηπιακού Σταθμού. Θα περιγράψουμε κάθε γωνιά και θα αναφερθούμε στους στόχους της και την προσφορά της στα παιδιά. Θα αναφερθούμε στις γωνίες που υπάρχουν στον Πρότυπο Βρεφονηπιακό Σταθμό Πανοράματος Θεσσαλονίκης «Μητέρα», όπου ένα μέλος της ομάδας μας πραγματοποίησε την πρακτική του άσκηση. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο, κάνουμε μία αναφορά στο θετικό και το αρνητικό αντίκτυπο των τεχνολογικών επιτευγμάτων στα παιδιά προσχολικής εκπαίδευσης, ορμώμενοι από το γεγονός ότι πλέον η τεχνολογία και τα μέσα της θεωρούνται αναγκαίο κακό στην καθημερινότητα τόσο των παιδιών αυτών όσο και των γονέων τους.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages131-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons