Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12541
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραγιάννη, Μαρίναel
dc.date.accessioned2021-04-13T05:26:17Z-
dc.date.available2021-04-13T05:26:17Z-
dc.date.issued2021-04-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12541-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectGeorge Braqueel
dc.titleΗ επιρροή του George Braque στην παιδική τέχνη.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιδική τέχνηel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:18:29Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΚαραγιάννη, Μ., 2014. Η επιρροή του George Braque στην παιδική τέχνη. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής .el
heal.abstractΗ ανάπτυξη του παιδιού στα πρώτα χρόνια της ζωής του γίνεται με πολύ γρήγορο ρυθμό. Με τον όρο ανάπτυξη νοείται η σωματική, πνευματική, κοινωνικοσυναισθηματική και όλοι οι επιμέρους τομείς αυτών. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με τη ζωγραφική, η οποία ακολουθεί μια καθορισμένη πορεία και εξέλιξη, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών. Διανύει ορισμένα στάδια, από τα οποία «περνάει» κάθε παιδί χωρίς να γίνεται υπερπήδηση κάποιου. Στο 1ο κεφάλαιο αναφέρονται γενικά οι ορισμοί παιδική τέχνη και ιχνογράφημα. Αναφέρονται οι πρώτες δοκιμές, το πρώτο σύμβολο και τα χαρακτηριστικά του παιδικού σχεδίου. Το 2ο κεφάλαιο αναφέρεται στην ζωή και το έργο του George Braque, ο οποίος ανέπτυξε το κίνημα του κυβισμού και ο τρόπος που πρωτοπαρουσιάσθηκε το κολάζ στην τέχνη. Το 3ο κεφάλαιο αναφέρεται στο παιδί και πως το κολάζ χρησιμοποιείται στις παιδικές δημιοιυργίες. Στο 4ο κεφάλαιο μετατρέπεται η θεωρία σε πράξη. Παρουσιάζεται η βιωματική προσέγγιση του κολάζ και αξιολογείται. Στη συνέχεια καταγράφονται όλα τα συμπεράσματα που έχουν προκύψει από την υλοποίηση της βιωματικής προσέγγισης και τέλος υπάρχει το παράρτημα το οποίο αποτελείται από έργα που γίνανε από τα παιδιά με αναφορά στον κυβισμό.el
heal.advisorNameΓιωτάκη, Ίριςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages37-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons