Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑγγελακόπουλος, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΝτουντούμης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2021-04-05T09:11:56Z-
dc.date.available2021-04-05T09:11:56Z-
dc.date.issued2021-04-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12457-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΔιατροφήel
dc.subjectΆσκησηel
dc.titleΟ ρόλος των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας στην απόκτηση υγιεινών συνηθειών διατροφής και άσκησης απο τα παιδιά.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-07T12:09:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΑγγελακόπουλος, Δ., Ντουντούμης, Γ., 2021. Ο ρόλος των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας στην απόκτηση υγιεινών συνηθειών διατροφής και άσκησης από τα παιδιά. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Αγωγής και Φροντίδας στην Π.Π.Η.el
heal.abstractΗ υγιεινή διατροφή και η άσκηση είναι δύο από τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα ζωής και την υγεία των ανθρώπων. Επιπλέον, οι συνήθειες που καλλιεργούνται από την παιδική ηλικία, ακολουθούν τους ανθρώπους και στα μετέπειτα χρόνια της ζωής τους. Επομένως, είναι καλό, από την προσχολική ακόμα ηλικία, τα παιδιά να έρχονται σε επαφή με τα πρότυπα υγιεινής διατροφής και άσκησης. Οι παιδαγωγοί προσχολικής αγωγής έχουν καθοριστικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία. Μαζί με τους γονείς, οι παιδαγωγοί είναι αυτοί που συμμετέχουν στη διαμόρφωση και υιοθέτηση πολλών συνηθειών και προτύπων συμπεριφοράς και παίζουν σημαντικό ρόλο στη διάπλαση του χαρακτήρα των παιδιών. Μέσα από κατάλληλα σχεδιασμένα παιχνίδια, στρατηγικές και τεχνικές παρέμβασης, που να ανταποκρίνονται στο νοητικό και γνωστικό επίπεδο των παιδιών προσχολικής ηλικίας, μπορούν να επηρεάσουν τις συνήθειες των παιδιών και να τα ωθήσουν σε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Αυτό ωστόσο, είναι ένα απαιτητικό έργο, καθώς οι συνήθειες διατροφής και άσκησης γενικότερα επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες. Ο παιδαγωγός χρειάζεται να είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται και να αξιολογεί τις εξειδικευμένες ανάγκες και το διαφορετικό χαρακτήρα του κάθε παιδιού ατομικά και να χρησιμοποιεί τις κατάλληλες μεθόδους λαμβάνοντας υπόψιν και το επίπεδο ή τις ανάγκες της τάξης σαν σύνολο. Για το σκοπό αυτό οφείλει να ενημερώνεται συχνά για το ποιες είναι οι πιο κατάλληλες και επίκαιρες μέθοδοι και τεχνικές που θα επηρεάσουν τα παιδιά, πως να αντιμετωπίζουν πιθανές δυσκολίες σχετικές με την συμπεριφορά ή τη διατροφή των παιδιών, ποιοι είναι οι παράγοντες και τα πρότυπα που επηρεάζουν τις συνήθειες διατροφής και άσκησης των παιδιών, κ.α, Ένα άλλο κομμάτι του ρόλου τους αφορά και την ενημέρωση των γονέων για θέματα σχετικά με την διατροφή και την άσκηση, τις κατάλληλες τεχνικές που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν, τον τρόπο να θα μπορούσαν να προσεγγίσουν αποδοτικά τα παιδιά τους, κ.α. Συμπερασματικά, ο παιδαγωγός πέρα από την παροχή γνώσεων και την διαπαιδαγώγηση των παιδιών με διάφορες μεθόδους, παίζει σημαντικό ρόλο και στη σχέση μεταξύ γονέα-παιδιού, όσον αφορά τα πρότυπα υγιεινής διατροφής και άσκησης.el
heal.advisorNameΤύμπα, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages58-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Agkelakopoulos, D., Ntnountoumis, G._PROS_2021.pdf650.64 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons