Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑθανασοπούλου, Δήμητραel
dc.contributor.authorΑθανάτου, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΑποστολίδου, Ηλιάναel
dc.contributor.authorΒεργίνη, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2021-04-05T09:07:11Z-
dc.date.available2021-04-05T09:07:11Z-
dc.date.issued2021-04-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12453-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.titleΟ ρόλος του μουσικού παιχνιδιού στη προσχολική αγωγή.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΠαιχνίδι-Μουσικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T10:39:13Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΑθανασοπούλου, Δ. κ.ά., 2014. Ο ρόλος του μουσικού παιχνιδιού στη προσχολική αγωγή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό την μελέτη και την διερεύνηση του ρόλου που κατέχουν τα μουσικά παιχνίδια στην προσχολική ηλικία του παιδιού και στην προσχολική αγωγή του. Για την επίτευξη του σκοπού της, η εν λόγω εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη. Το θεωρητικό μέρος, όπου πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τις κατηγορίες των μουσικών παιχνιδιών και τα οφέλη της μουσικής και των μουσικών δράσεων (παιχνιδιών) στην ανάπτυξη του προσχολικού παιδιού. Η μουσική λοιπόν, ως γνωστικό αντικείμενο σκοπεύει στην καλλιέργεια της αισθητικής ικανότητας και ευαισθησίας, στην ανάπτυξη της κατανόησης και απόλαυσης της μουσικής και στην απελευθέρωση των δημιουργικών δυνατοτήτων των παιδιών. Και το πρακτικό μέρος, όπου παρουσιάζονται και περιγράφονται αναλυτικά έξι (6) μουσικά παιχνίδια κατά την διάρκεια της προσχολικής αγωγής. Μέσα από τη μελέτη μας, παρατηρήσαμε και θαυμάσαμε τις πλούσιες ιδέες των παιδιών που με το κίνητρο που τους δόθηκε, ανέπτυξαν τη δημιουργικότητα τους, τη χαρά, την έμπνευση και τη φαντασία τους μέσα από τα μουσικά παιχνίδια.el
heal.advisorNameΣωτηρίου, Χριστίναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages78el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons