Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒλάμου, Αικατερίνη-Αρχοντούλαel
dc.contributor.authorΚαλογήρου, Αρετήel
dc.contributor.authorΚαμπίτση, Μαρίαel
dc.contributor.authorΤζαβέα, Μαρία-Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2021-04-05T09:00:56Z-
dc.date.available2021-04-05T09:00:56Z-
dc.date.issued2021-04-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12449-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΟργάνωσηel
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.titleΟι παιδαγωγικές γωνιές στον βρεφονηπιακό σταθμό. Οργάνωση και αναγκαιότητα στην διδακτική πράξη.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T06:51:21Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΒλάμου, Α., Καλογήρου, Α., Καμπίση, Μ. & Τζαβέα, Μ., 2014. Οι παιδαγωγικές γωνιές στον βρεφονηπιακό σταθμό. Οργάνωση και αναγκαιότητα στην διδακτική πράξη. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΓωνιές ή περιοχές ενδιαφερόντων ονομάζουμε τους επιμέρους χώρους στο εσωτερικό του Παιδικού Σταθμού/Βρεφονηπιακού Σταθμού, οι οποίοι έχουν συγκεκριμένο θέμα και κατάλληλο εκπαιδευτικό εξοπλισμό. Σε αυτή την εργασία καταγράψαμε το πόσο σημαντικό είναι οι γωνιές να διαμορφώνονται από τα ίδια τα παιδιά, ώστε αυτά να είναι και υπεύθυνοι χρήστες των υλικών. Θα αναφερθούμε στις μόνιμες γωνιές και άλλες που αναπροσαρμόζονται ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις δραστηριότητες της τάξης. Οι γωνιές αποτελούν το σημαντικότερο μέρος της καθημερινής ζωής στο Παιδικό Σταθμό/Βρεφονηπιακό Σταθμό. Τα παιδιά εργάζονται είτε ατομικά, είτε παράλληλα σε συνεργασία με έναν φίλο τους, η σε μια μικρή ομάδα παιδιών (Isbell,1995). Τα παιδιά συμμετέχουν, σχεδιάζουν, εξερευνούν, διαπραγματεύονται, διαφωνούν, εντοπίζουν προβλήματα και τα επιλύουν (Pronin-Fromberg,2000). Καλό είναι όλες σχεδόν οι γωνιές να εμπλουτίζονται με υλικά που προωθούν τον εγγραμματισμό των παιδιών και να εξασφαλίζουν ευκαιρίες για την προαγωγή της συνειδητοποίησης της κοινωνικής διάστασης του γραπτού λόγου (Dombey & Meek Spencer,2001). Οι «πίνακες πληροφόρησης» γύρω από τις γωνιές, η διαμόρφωση κανόνων και η διαδικασία επιλογής από τα παιδιά βοηθούν στην κατάκτηση αυτονομίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερθήκαμε στις γωνιές που εφαρμόζονται σε σύγχρονα προγράμματα για παιδιά (Ρέτζιο Εμίλιο, Υψηλών Στόχων, Κέντρα Διαφέροντος). Εν κατακλείδι ήταν φυσικό να καταγράψουμε τις γωνιές που συναντήσαμε στα ελληνικά σχολεία κατά την διάρκεια της πρακτικής μας άσκησης.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages105el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons