Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12448
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚεφάλα, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΧατζηπαύλου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2021-04-05T08:45:58Z-
dc.date.available2021-04-05T08:45:58Z-
dc.date.issued2021-04-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12448-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαρεμβατικά προγραμμάτωαel
dc.subjectΚοινωνικό-συναισθηματική ανάπτυξηel
dc.subjectΚλινικές περιπτώσειςel
dc.subjectΠρόληψηel
dc.subjectΠρογράμματα σε παιδαγωγούςel
dc.subjectΠαρεμβάσεις κακοποιημένων παιδιώνel
dc.subjectΠαρεμβάσεις παιδιών με ειδικές ανάγκεςel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΗ χρήση πρώιμης πρόληψης και παρεμβατικών προγραμμάτων για παιδιά με και χωρίς ειδικές ανάγκες στη βρεφονηπιακή ηλικία.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕφαρμογές παρεμβάσεωνel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-07T12:07:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΚεφαλά, Κ., & Χατζηπαύλου, Χ., 2015. Η χρήση πρώιμης πρόληψης και παρεμβατικών προγραμμάτων για παιδιά με και χωρίς ειδικές ανάγκες στη βρεφονηπιακή ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής Τ.Ε.el
heal.abstractΣτόχος της εργασίας είναι ο εντοπισμός τόσο προληπτικών, όσο και παρεμβατικών προγραμμάτων που ευνοούν την κοινωνικό-συναισθηματική ανάπτυξη του βρέφους και λειτουργούν θεραπευτικά σε κλινικές περιπτώσεις. Με βάση τα προγράμματα που επιλέχθηκαν μέσα από την έρευνα, κυρίως για την δοκιμασμένη αποτελεσματικότητα τους, προσαρμόσαμε τις συγκεκριμένες πρακτικές τους στις ηλικίες 0-4 ετών, ώστε να συντάξουμε ένα εγχειρίδιο παρεμβάσεων για παιδαγωγούς προσχολικής αγωγής. Τόσο σε επίπεδο πρόληψης, όσο και σε επίπεδο παρέμβασης ο παιδαγωγός οφείλει να είναι εκπαιδευμένος άρτια για να προλάβει ή να αντιμετωπίσει πιθανά ζητήματα στην εκπαιδευτική του πορεία. Σκοπός μας είναι, μέσα από αυτήν την εργασία να γίνουν γνωστά τα επιλεγμένα προγράμματα σε παιδαγωγούς, με την ελπίδα ότι θα βοηθηθούν στην βελτίωση του προσφερόμενου έργου τους. Όλα τα παραπάνω παρατίθενται βάση της τρέχουσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης καθώς επίσης και πηγών που βρέθηκαν με την χρήση του διαδικτύου.el
heal.advisorNameΜάντζιου, Στρατούλαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages71-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons