Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάγγου, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΝτάλα, Ανδριάναel
dc.contributor.authorΠέϊου, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2021-04-05T08:44:37Z-
dc.date.available2021-04-05T08:44:37Z-
dc.date.issued2021-04-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12446-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜέθοδος διδασκαλίαςel
dc.subjectOrffel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΗ μέθοδος της διδασκαλίας του Orff στην Προσχολική ηλικία.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΜέθοδος διδασκαλίας Orffel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασίαel
heal.dateAvailable2024-01-07T12:04:38Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΜάγγου, Α., Ντάλα,Α., & Πέϊου, Ε., 2014. Η μέθοδος της διδασκαλίας του Orff στην Προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΣκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η γνωριμία, η θεωρητική προσέγγιση, η μελέτη και η κριτική θεώρηση της μουσικοκινητικής αγωγής του Carl Orff, ως μεθοδολογικό εκπαιδευτικό εργαλείο όσον αφορά τη μουσική, τη νοητική και τη συναισθηματική-κοινωνική και ανάπτυξη των παιδιών. Περαιτέρω στόχο έχει την κατανόηση της ουσίας και της αξίας του εκπαιδευτικού του έργου. Έτσι, αρχικά γνωρίζουμε τον σπουδαίο μουσικοπαιδαγωγό Carl Orff μιλώντας για τη ζωή και το έργο του πάνω στη μουσικοκινητική αγωγή, στη συνέχεια βλέπουμε πόσο σημαντική καθίσταται η μουσική στη ζωή του παιδιού και η ένταξή της στο χώρο του παιδικού σταθμού και στο τέλος του θεωρητικού πλαισίου συναντάμε διάφορες ενδιαφέρουσες επιστημονικές απόψεις συνεργατών του και μη πάνω στη μουσικοπαιδαγωγική αγωγή και κάνουμε μία σύγκριση με τον Emile Jaques – Dalcroze. Καταλήγοντας, παραθέτουμε μία έρευνα για να δείξουμε πως πλέον η μουσική μέσα στο χώρο του παιδικού σταθμού μπορεί να βοηθάει τα παιδιά, αισθητικά και κοινωνικοσυναισθηματικά, στην ομαλή ενσωμάτωσή τους.el
heal.advisorNameΣωτηρίου, Χριστίναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages61el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons