Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12444
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωνσταντινίδου, Ευαγγελίαel
dc.contributor.authorΜιχαηλίδου, Καλλιόπηel
dc.contributor.authorΦρίγκα, Βάιαel
dc.date.accessioned2021-04-05T08:39:41Z-
dc.date.available2021-04-05T08:39:41Z-
dc.date.issued2021-04-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12444-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.titleTο παιχνίδι στην ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΠαιχνίδιel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασίαel
heal.dateAvailable2024-01-07T12:03:23Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΚωνσταντινίδου, Ε., & Μιχαηλίδου, Κ., & Φρίγκα, Β., 2014. Tο παιχνίδι στην ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.abstractΗ παρούσα εργασία επικεντρώνεται στον σημαντικό ρόλο του παιχνιδιού στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού στην προσχολική ηλικία. Το παιχνίδι ανέκαθεν συνδέθηκε με την προσχολική εκπαίδευση ως θεμελιώδες παιδαγωγικό υλικό στη μάθηση και ανάπτυξη των παιδιών μέσα από το έργο σπουδαίων παιδαγωγών, όπως ο Jacques Rousseau, o John Dewey, η Maria Montessori, o Friedrich Froebel, η Margaret MacMillan και ο Rundolf Steiner. Το ενδιαφέρον συνεχίζεται αμείωτο μέχρι τις μέρες μας από πολλούς ερευνητές, παιδαγωγούς και συντάκτες αναλυτικών προγραμμάτων οι οποίοι εστιάζουν τις μελέτες τους στη θέση του παιχνιδιού στα σύγχρονα προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης. Kαι αυτό γιατί η θέση του στο αναλυτικό πρόγραμμα αναδύει μια προβληματική σχέση γύρω από το ρόλο, το σκοπό, την αξία του, καθώς και τη σχέση του με τη μάθηση και διδασκαλία. Τα ερωτήματα αφορούν τόσο στη θεωρία όσο και την πράξη. Ένα από τα δυσκολότερα προβλήματα με το παιχνίδι είναι η δυσκολία των εκπαιδευτικών να κατανοήσουν τη θεωρία του παιχνιδιού και να παράσχουν ένα υψηλής ποιότητας παιχνίδι, προκειμένου να πετύχουν ένα υψηλής ποιότητας πρόγραμμα. Ιδιαίτερη δυσκολία εντοπίζεται στην ανάπτυξη μιας παιδαγωγικής του παιχνιδιού η οποία θα επιβεβαιώνει το ρόλο του εκπαιδευτικού στο σχεδιασμό, την υποστήριξη και προέκταση της μάθησης και ανάπτυξης του παιδιού μέσα από το παιχνίδι. Στην εργασία αυτή θα προσπαθήσουμε να δώσουμε απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα.el
heal.advisorNameΚαραβίδα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages68el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons