Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤασιούλα, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΤσουκλούκη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-03-10T10:13:26Z-
dc.date.available2021-03-10T10:13:26Z-
dc.date.issued2021-03-10-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12208-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΕτερότηταel
dc.subjectΠαιδικοί σταθμοίel
dc.subjectΒρεφονηπιακοί σταθμοίel
dc.titleH αξιοποίηση του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού μέσου ένταξης παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους βρεφονηπιακούς – παιδικούς σταθμούς.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T09:48:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΤασιούλα, Αι. & Τσουκλούκη, Μ., 2021. H αξιοποίηση του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού μέσου ένταξης παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους Βρεφονηπιακούς – Παιδικούς σταθμούς. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζει την προσοχή της στη διερεύνηση της σημασίας και της αξιοποίησης του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού μέσου για την ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους βρεφονηπιακούς - παιδικούς σταθμούς της Ελλάδος. Το παιχνίδι είναι ο καθρέφτης της ζωής των παιδιών. Εκτός από μέσο ψυχαγωγίας αποτελεί και μέσο διαπαιδαγώγησης. Το παιδί μέσω του παιχνιδιού εξερευνά τον κόσμο, πειραματίζεται, μαθαίνει να συνεργάζεται και να ανταπεξέρχεται σε τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Αναπτύσσεται ολόπλευρα και αποκτά αυτοπεποίθηση. Αξιοσημείωτος στην όλη τη διαδικασία του παιχνιδιού είναι και ο ρόλος της παιδαγωγού.Σημαντικό σταθμό διαδραματίζει και η συνεργασία γονέα και παιδαγωγού για το καλύτερο αποτέλεσμα στην ομαλή ένταξή του στο κοινωνικό σύνολο. Η διαμόρφωση της τάξης, το παιδαγωγικό υλικό καθώς και οι συμβολικές γωνιές παίζουν καθοριστικό ρόλο καθώς μέσα από αυτές παρατηρούμε την μάθηση και την επικοινωνία των παιδιών όπως και την εξέλιξη τους στο σχολικό περιβάλλον με την πάροδο του χρόνου. Στόχος είναι η ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους βρεφονηπιακούς - παιδικούς σταθμούς της Ελλάδος να πραγματοποιηθεί όσο το δυνατό πιο ανέμακτα έτσι ώστε να ενταχθούν στο κοινωνικό σύνολο ομαλά και να νιώθουν σημαντικά και ισότιμα με τα γηγενή παιδιά.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages102-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsouklouki, Tasioula_ECE_2021.pdfΠτυχιακή εργασία1.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons