Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12208
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τασιούλα, Αικατερίνη | el |
dc.contributor.author | Τσουκλούκη, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T10:13:26Z | - |
dc.date.available | 2021-03-10T10:13:26Z | - |
dc.date.issued | 2021-03-10 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12208 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ετερότητα | el |
dc.subject | Παιδικοί σταθμοί | el |
dc.subject | Βρεφονηπιακοί σταθμοί | el |
dc.title | H αξιοποίηση του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού μέσου ένταξης παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους βρεφονηπιακούς – παιδικούς σταθμούς. | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T09:48:59Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2021 | - |
heal.bibliographicCitation | Τασιούλα, Αι. & Τσουκλούκη, Μ., 2021. H αξιοποίηση του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού μέσου ένταξης παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους Βρεφονηπιακούς – Παιδικούς σταθμούς. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία εστιάζει την προσοχή της στη διερεύνηση της σημασίας και της αξιοποίησης του παιχνιδιού ως παιδαγωγικού μέσου για την ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους βρεφονηπιακούς - παιδικούς σταθμούς της Ελλάδος. Το παιχνίδι είναι ο καθρέφτης της ζωής των παιδιών. Εκτός από μέσο ψυχαγωγίας αποτελεί και μέσο διαπαιδαγώγησης. Το παιδί μέσω του παιχνιδιού εξερευνά τον κόσμο, πειραματίζεται, μαθαίνει να συνεργάζεται και να ανταπεξέρχεται σε τυχόν δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Αναπτύσσεται ολόπλευρα και αποκτά αυτοπεποίθηση. Αξιοσημείωτος στην όλη τη διαδικασία του παιχνιδιού είναι και ο ρόλος της παιδαγωγού.Σημαντικό σταθμό διαδραματίζει και η συνεργασία γονέα και παιδαγωγού για το καλύτερο αποτέλεσμα στην ομαλή ένταξή του στο κοινωνικό σύνολο. Η διαμόρφωση της τάξης, το παιδαγωγικό υλικό καθώς και οι συμβολικές γωνιές παίζουν καθοριστικό ρόλο καθώς μέσα από αυτές παρατηρούμε την μάθηση και την επικοινωνία των παιδιών όπως και την εξέλιξη τους στο σχολικό περιβάλλον με την πάροδο του χρόνου. Στόχος είναι η ένταξη παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία στους βρεφονηπιακούς - παιδικούς σταθμούς της Ελλάδος να πραγματοποιηθεί όσο το δυνατό πιο ανέμακτα έτσι ώστε να ενταχθούν στο κοινωνικό σύνολο ομαλά και να νιώθουν σημαντικά και ισότιμα με τα γηγενή παιδιά. | el |
heal.advisorName | Καινούργιου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 102 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tsouklouki, Tasioula_ECE_2021.pdf | Πτυχιακή εργασία | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License