Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡάγγα, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΣωτηριάδου, Ιωάννα-Χρυσούλαel
dc.date.accessioned2021-03-10T10:13:16Z-
dc.date.available2021-03-10T10:13:16Z-
dc.date.issued2021-03-10-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12207-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΟικιακό περιβάλλον εκμάθησηςel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΤο περιβάλλον εκμάθησης στο σπίτι και η επίδρασή του στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T11:03:22Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΡάγγα, Κ. & Σωτηριάδου, Ι.Χ., 2021. Το περιβάλλον εκμάθησης στο σπίτι και η επίδρασή του στην πρώιμη παιδική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.abstractΤο οικιακό περιβάλλον μάθησης (Home Learning Environment), θεωρείται το σπουδαιότερο πλαίσιο ανάπτυξης του παιδιού. Το σπίτι αποτελεί το πρωταρχικό μέρος στο οποίο το παιδί θα ξεκινήσει να αλληλεπιδρά με τους γονείς τους και να αποκτά εμπειρίες, μέσα από ποιοτικές δραστηριότητες που του παρέχουν ευκαιρίες για μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Σκοπός: Η συγκεκριμένη εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να παρουσιάσει την σημαντικότητα του οικιακού περιβάλλοντος και των μαθησιακών δραστηριοτήτων στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, αναδεικνύοντας τον εξέχοντα ρόλο που διαδραματίζουν οι γονείς. Μεθοδολογία: Για την υλοποίηση της παρούσας εργασίας, διεξήχθη έρευνα μέσω ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε σε γονείς παιδιών σε παιδικούς σταθμούς. Αποτελέσματα: Το περιβάλλον του σπιτιού πράγματι επιδρά άμεσα στους τομείς ανάπτυξης του παιδιού. Οι γονείς όσο περισσότερο ποιοτικό χρόνο αφιερώνουν για να συμμετέχουν σε παραγωγικές δραστηριότητες με τα παιδιά τους, είτε εντός, είτε εκτός σπιτιού, τόσο πιο ποικίλες ευκαιρίες μάθησης τους προσφέρουν. Η πρώιμη παιδική ηλικία είναι η καταλληλότερη περίοδος για το παιδί να λάβει γνώσεις, εμπλουτίζοντας και δομώντας τα ανοιχτά παράθυρα του εγκεφάλου του. Τα μαθησιακά περιβάλλοντα που ζει και αναπτύσσεται, είναι πλούσια από εφόδια χρήσιμα για την πορεία του. Σε περιπτώσεις που υπάρχουν μειονεκτήματα μέσα σε αυτά, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχει καίριες συνέπειες. Συμπεράσματα: Παρά τις αυξημένες απαιτήσεις της ζωής, πολλοί γονείς επενδύουν τον χρόνο τους πραγματοποιώντας παραγωγικές δραστηριότητες με τα παιδιά τους στο σπίτι. Οι επιδράσεις είναι ήδη ορατές από την προσχολική ηλικία και ακολουθούν το παιδί σε όλη την διάρκεια του βίου του.el
heal.advisorNameΚαραβίδα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages82-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ragga, Sotiriadou_EYCL_2021.pdfΠτυχιακή εργασία1.74 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons