Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖαΐμη, Ελένηel
dc.contributor.authorΚωλέττα, Αλίκηel
dc.date.accessioned2021-03-10T10:12:55Z-
dc.date.available2021-03-10T10:12:55Z-
dc.date.issued2021-03-10-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12206-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΠαιδαγωγόςel
dc.titleΤο παιχνίδι και η παιδαγωγική του αξίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T10:06:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΖαΐμη, Ε. & Κωλέττα, Α., 2021. Το παιχνίδι και η παιδαγωγική του αξία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης και διερεύνησης της παιδαγωγικής αξίας του παιχνιδιού. Ο κεντρικός άξονας διερεύνησης της διαμόρφωσης και της ανάπτυξης της συμπεριφοράς των παιδιών, δραστηριοποιείται μέσα σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο: το παιχνίδι. Τα βασικά χαρακτηριστικά μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας δημιουργούνται πριν την έναρξη της τυπικής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αυτά αφορούν κυρίως τις αισθησιοκινητικές δεξιότητες, τις δεξιότητες επικοινωνίας, την κοινωνικοποίηση και την τάση εξερεύνησης. Το παιχνίδι συγκεκριμένα, αποτελεί για τα παιδιά της προσχολικής, κυρίως, ηλικίας, την κινητήριο δύναμη με την χρήση της οποίας μπορούν να πλάσουν τον δικό τους φανταστικό κόσμο, με τα δικά τους κριτήρια και πρότυπα. Κατά αυτόν τον τρόπο, η σύσταση μιας οργανωμένης και συστηματικής προσχολικής αγωγής κρίνεται ιδιαίτερα αναγκαία. Οι παιδαγωγοί, λοιπόν, καλούνται να εισέλθουν στον κόσμο των παιδιών, μέσω του παιχνιδιού, επηρεάζοντας και καθοδηγώντας τα προς την ορθή κατεύθυνση της γνώσης, της ειλικρινούς και αληθινής συμπεριφοράς, η οποία θα πρέπει να δομείται από αρχές και από σεβασμό προς τις κοινωνικές και πολιτισμικές αξίες. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά σε ορισμένες σύγχρονες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις, όπως αυτές έχουν διατυπωθεί από σημαντικούς παιδαγωγούς-ερευνητές στο ελληνικό και διεθνή ερευνητικό πεδίο.el
heal.advisorNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages87-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koletta, A. & Zaimi, E._EOE_2021.pdfΠτυχιακή εργασία1.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons