Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΈξαρχος, Πέτροςel
dc.date.accessioned2021-03-03T12:19:36Z-
dc.date.available2021-03-03T12:19:36Z-
dc.date.issued2021-03-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12187-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectModule, γραφικά, Physics, Unity, C#, δομή, σχεδιαστική λογικήel
dc.titleΧειριστής χαρακτήρα πολλαπλών χρήσεων σε Unity.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΓραφικά ηλεκτρονικού υπολογιστή -- Προγράμματα ηλεκτρονικού υπολογιστήel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T17:06:03Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-02-11-
heal.bibliographicCitationΈξαρχος, Π., 2021. Χειριστής χαρακτήρα πολλαπλών χρήσεων σε Unity. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.abstractΗ εργασία αυτή πραγματεύεται τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός module, για το περιβάλλον της μηχανής Unity, το οποίο έχει κατασκευαστεί με την γλώσσα C# και την χρήση των native βιβλιοθηκών της εν λόγω μηχανής. Ο σκοπός του module είναι η εύκολη και φιλική προς τον χρήστη εγκατάσταση του, σε οποιοδήποτε τύπου project της Unity, καθώς και η χρήση του, ως χειριστή χαρακτήρα, με πλήθος δυνατοτήτων προσαρμογής. Αρχικά, γίνεται αναφορά στα γραφικά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και τις βασικές έννοιες και ορολογίες που αφορούν αυτό το πεδίο. Έπειτα γίνεται αναφορά στον τομέα των physics των video games και την χρησιμότητά τους, στην ανάπτυξη ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο σχεδιαστικό και προγραμματιστικό περιβάλλον της Unity, επισημαίνοντας τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες της μηχανής. Ακολουθεί εισαγωγή στην σχεδιαστική λογική του module, αναλύοντας τις προγραμματιστικές τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν και στην συνέχεια αναλύονται τα δομικά μέλη του module. Τέλος, γίνετε λεπτομερής αναφορά σε κύρια και ουσιώδη κομμάτια κώδικα και τις λειτουργείες που εκπληρώνουν.el
heal.abstractThis thesis regards the design and development of a module for the Unity game development engine, constructed in C# language and utilized the native libraries of the engine. The purpose of this API is easy and user-friendly installation, in any type of Unity project, as well as usage as a character controller, with various adaptation possibilities. Initially, a reference is made to video graphics along with the standard concepts and terminologies. Afterwards, a reference is made to the physics of video games and its usefulness in video game development. Next, a reference is made to Unity’s design and programing environment, pointing out the features and possibilities of the engine. Afterwards, there is an introduction on the design logic of the module, analyzing its programming technics that were used and next up an analysis on the structure components of the module. Next up, a detailed reference is made to major and essential parts of code and the operations accomplished by them.el
heal.advisorNameΓκόγκος, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΓλαβάς, Ευριπίδηςel
heal.committeeMemberNameΤζάλλας, Αλέξανδροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages71-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ptyhiaki -converted.pdfΠτυχιακή Εργασία2.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons