Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοσμά, Σμαράγδαel
dc.date.accessioned2021-02-04T10:36:33Z-
dc.date.available2021-02-04T10:36:33Z-
dc.date.issued2021-02-04-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12058-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΝευρομάρκετινγκel
dc.subjectNeuromarketingen
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτώνel
dc.subjectBehavior of Consumersen
dc.titleΝευρομάρκετινγκ: Ένας πολλά υποσχόμενος κλάδος του μάρκετινγκ.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1705el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T18:40:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-01-29-
heal.bibliographicCitationΚοσμά,Σμαράγδα. ,2021. Νευρομάρκετινγκ: Ένας πολλά υποσχόμενος κλάδος του μάρκετινγκ. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΤο νευρομάρκετινγκ αποτελεί έναν καινοτόμο επιστημονικό κλάδο, που γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής, και χρησιμοποιείται για να ενισχύσει τα ευρήματα των παραδοσιακών μεθόδων έρευνας του μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας επισκοπικής μελέτης είναι η διερεύνηση του νευρομάρκετινγκ ως μια μέθοδο σύγχρονου μάρκετινγκ, η παρουσίαση των εργαλείων που χρησιμοποιούνται για την νευροαπεικόνιση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και τα δεοντολογικά ζητήματα που σχετίζονται με τις διαδικασίες που ακολουθούνται. Παράλληλα, γίνεται συσχέτιση του παραδοσιακού μάρκετινγκ και του νευρομάρκετινγκ μέσα από την οποία αναδεικνύονται τα οφέλη από τη χρήση του νέου αυτού κλάδου. Για την εξυπηρέτηση αυτού του σκοπού πραγματοποιήθηκε επισκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας στις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων PubMed, Google Scholar και Science Direct, και στις βιβλιοθήκες του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το υλικό της μελέτης αποτέλεσαν επιλεγμένα βιβλία και άρθρα δημοσιευμένα κατά κύριο λόγο την τελευταία δεκαετία και το υλικό συλλέχθηκε κατόπιν λεπτομερούς μελέτης της σχετικής βιβλιογραφίας. Η επιλογή έγινε από βιβλία, γενικά άρθρα, ανασκοπήσεις και συστηματικές μελέτες. Τέθηκε περιορισμός όσον αφορά τη γλώσσα δημοσίευσης τόσο των βιβλίων όσο και των άρθρων, ενώ χρησιμοποιήθηκαν μόνο αυτά που ήταν δημοσιευμένα στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Σύμφωνα με την βιβλιογραφία ενώ το νευρομάρκετινγκ γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλή, οι μέθοδοι και τα οφέλη του παραμένουν για πολλούς άγνωστα. Χρησιμοποιείται με επιτυχία στην επιλογή των κινήσεων που οδηγούν στη βελτίωση της καμπάνιας μάρκετινγκ, προσφέροντας πολύτιμα ερευνητικά ευρήματα σε όσους ασχολούνται με αυτό. Υπάρχουν πολλές τεχνικές προσδιορισμού των καταναλωτικών επιθυμιών των ατόμων και απαιτείται η συνεργασία αρκετών επιστημονικών κλαδών για την αποτελεσματική κατανόηση των πορισμάτων της έρευνας του νευρομάρκετινγκ. Φυσικά θα πρέπει να ακολουθούνται στοιχειώδεις κανόνες προστασίας των αναγκών και απαιτήσεων των ατόμων που συμμετέχουν στη διαδικασία του νευρομάρκετινγκ.el
heal.advisorNameΓιώτη, Πολυξένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages72-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΟΣΜΑ ΣΜΑΡΑΓΔΑ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons