Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣταμίδου, Κυριακήel
dc.date.accessioned2021-02-04T10:36:17Z-
dc.date.available2021-02-04T10:36:17Z-
dc.date.issued2021-02-04-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12057-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectE-learningen
dc.titleΟι πλατφόρμες ελεύθερης εκμάθησης ξένων γλωσσών στην Ελλάδα και άλλες χώρες.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1701el
heal.classificationΞένες γλώσσεςel
heal.classificationForeign Languagesen
heal.dateAvailable2024-01-06T18:52:51Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-01-26-
heal.bibliographicCitationΣταμίδου,Κ. ,2021. Οι πλατφόρμες ελεύθερης εκμάθησης ξένων γλωσσών στην Ελλάδα και άλλες χώρες Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΈνας από τους σημαντικότερους λόγους που επέλεξα να αναλύσω το συγκεκριμένο θέμα είναι το εργασιακό μου περιβάλλον. Η εργασία μου,ως αεροσυνοδός,απαιτεί την γνώση ξένων γλωσσών.Ο ελεύθερος χρόνος είναι περιορισμένος, οι μετακινήσεις είναι συχνές και δεν επιτρέπουν την άσκηση οποιασδήποτε δραστηριότητας σε έναν συγκεκριμένο τόπο. Έτσι,θέλησα να ερευνήσω το κατά πόσοάλλοι άνθρωποι με το ίδιο ή διαφορετικό επάγγελμακαταφεύγουν σε μέσα,όπως οι πλατφόρμες ελεύθερης εκμάθησης ξένων γλωσσών,για να μάθουν ξένες γλώσσες στον ελεύθερο τους χρόνο,καθώς και το πόσο αυτές εξυπηρετούν αυτόν τον σκοπό. Η πτυχιακή εργασία θα βασιστεί στα αποτελέσματα της έρευνας ερωτηματολογίου που διεξήχθηστις 3 Μαΐου του 2019 και απαντήθηκε από 241 άτομα διαφορετικής εθνικότητας, επαγγέλματος, φύλου καθώς και άλλων δημογραφικών στοιχείων. Τα συμπεράσματα θα παρατεθούν και θα συγκριθούν χρησιμοποιώντας διαφορετικούς παράγοντες κάθε φορά, με την βοήθεια υπολογιστικού φύλλου. Επίσης,θα γίνει αναφορά στην δια-δραστικότητα, τη δομή, το κόστος και άλλα χαρακτηριστικά των πλατφορμών καιπώς αυτά επηρεάζουν τους χρήστες. Ειδικότεροι στόχοι της μελέτης αυτής είναι να εντοπιστεί: ποιος χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες ξένων γλωσσών και γιατί αν,βάσει της έρευνας που έχει διεξαχθεί, ο εργαζόμενος με περιορισμένο ελεύθερο χρόνο μπορεί να μάθει μία ξένη γλώσσα χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες ελεύθερης εκμάθησης ξένων γλωσσών.ποια είναι τα αρνητικά και θετικά των πλατφορμών ελεύθερης εκμάθησης ξένων γλωσσών ποιες είναι οι προτιμήσεις του κοινού μεταξύ του παραδοσιακού και του σύγχρονου τρόπου διδασκαλίας τα προβλήματα που ίσως προκύπτουν βάση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου και να προταθούν ενδεικτικές λύσειςel
heal.advisorNameΜπίκα Στυλιανηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages52-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons