Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑναστασίου, Πολύβιαel
dc.date.accessioned2021-02-02T16:58:06Z-
dc.date.available2021-02-02T16:58:06Z-
dc.date.issued2021-02-02-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12047-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων με στόχο την ομαλή κοινωνική ένταξη των παιδιών και εφήβων με σύνδρομο ASPERGER.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classification΄Ασπεργκερ σύνδρομο στα παιδιάel
heal.classificationΠαιδιά -- Κοινωνικές συνθήκεςel
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2012-
heal.bibliographicCitationΑναστασίου, Π., 2012. Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων με στόχο την ομαλή κοινωνική ένταξη των παιδιών και εφήβων με σύνδρομο ASPERGER. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΟ γενικός στόχος που διέπει την εργασία αυτή είναι η διερεύνηση της συμπεριφοράς των παιδιών με σύνδρομο Asperger και η αντιμετώπισή της. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στον αυτισμό. Αναφερόμαστε στην ιστορία του αυτισμού, στους ορισμούς και στην συχνότητα του. Αργότερα γνωστοποιείται η αιτιολογία, τα διαγνωστικά κριτήρια κατά DSM-IV και τέλος προτείνουμε θεραπευτικές προσεγγίσεις με στόχο την αντιμετώπισή του. Στο δεύτερο κεφάλαιο ακολουθεί ιστορική αναδρομή για το σύνδρομο Asperger και αναλυτική περιγραφή του συνδρόμου. Στην συνέχεια περιγράφουμε τις διαφορές μεταξύ του αυτισμού και του Asperger και παρουσιάζουμε την εικόνα ενός παιδιού με το σύνδρομο στην προσχολική ηλικία, στο δημοτικό σχολείο και στην εφηβεία. Ακολουθεί η επιδημιολογία, καθώς και η αιτιολογία του συνδρόμου. Σημαντική αναφορά γίνεται στα διαγνωστικά κριτήρια DSM-IV του συνδρόμου Asperger και στην θεραπευτική του αντιμετώπιση. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά την κοινωνική αλληλεπίδραση και επικοινωνία και συγκεκριμένα τα προβλήματα στην επικοινωνία, τις αρχές ενίσχυσης της επικοινωνίας και κοινωνικής αλληλεπίδρασης και τις κοινωνικό-συναισθηματικές δυσκολίες των παιδιών με το σύνδρομο. Τέλος αναφερόμαστε στις αρνητικές συνέπειες των ελλιπών κοινωνικών δεξιοτήτων. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο γνωρίζουμε τις κοινωνικές δεξιότητες και τα εποπτικά υλικά που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων. Καταγράφουμε επίσης, τις βασικές αρχές για την εκπαίδευση και αντιμετώπιση παιδιών με το σύνδρομο και τα κριτήρια για την σωστή λειτουργία των δεξιοτήτων με στόχο την κοινωνική ενσωμάτωση των παιδιών αυτών που παρουσιάζουν το σύνδρομο Asperger.el
heal.advisorNameΚουτσομπίνα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages89-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons