Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπιντζίδου, Μαλβίναel
dc.contributor.authorΦρέρη, Χριστίναel
dc.date.accessioned2021-02-02T16:57:49Z-
dc.date.available2021-02-02T16:57:49Z-
dc.date.issued2021-02-02-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12046-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακό περιβάλλονel
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectΠαιδαγωγόςel
dc.subjectΠαιδιά--Ανάπτυξηel
dc.titleΗ επίδραση του μαθησιακού περιβάλλοντος στην ανάπτυξη του παιδιού προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος του παιδαγωγούel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T08:24:04Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΜπιντζίδου, Μ. & Φρέρη, Χρ., 2021. Η επίδραση του μαθησιακού περιβάλλοντος στην ανάπτυξη του παιδιού προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος του παιδαγωγού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τις μαθησιακές δυνατότητες που προσφέρει το σχολικό περιβάλλον. Στο θεωρητικό μέρος, σύμφωνα με τη βιο-οικολογική προσέγγισηαναλύονται τα ποικίλα μαθησιακά περιβάλλοντα στα οποία αναπτύσσεται το παιδί. Τα περιβάλλοντα αυτά είναι η οικογένεια, οι φίλοι και το σχολείο.Όσοναφοράτην οικογένεια αναφέρεται στο δεσμότης προσκόλλησης και στη σχέση που αναπτύσσεταιμεταξύ του γονέα καιτου παιδιού.Όπωςκαι στησυνεισφορά των γιαγιάδωνκαι τωνπαππούδωνστην ανατροφήτων παιδιών.Στο φιλικό περιβάλλον αναπτύσσονται οι πρώτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις μέσω των φίλων και των γειτόνων. Στη συνέχεια,εμβαθύνειστο σχολικό περιβάλλοντου παιδικούσταθμούκαι στη συμβολή του στην πρώιμη παιδική ηλικία. Οι παιδαγωγοί χρησιμοποιούνόλες τις πτυχές του περιβάλλοντοςκαι συμβάλλουν στην ενσωμάτωση των παιδιών με αποτέλεσμα να αναπτύξουν τις δεξιότητες και τις αξίες τους.Σημαντικό είναι να υπάρχει συνεργασία και επικοινωνία ανάμεσα στους παιδαγωγούς και την οικογένεια.Στο πλαίσιο της εργασίας πραγματοποιήθηκεμια έρευνα στην πόλη τωνΙωαννίνων και σε δύο επαρχιακές περιοχές. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με διαβάθμιση απαντήσεων. Οι παιδαγωγοί που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν στο σύνολο 85. Τα αποτελέσματα παρουσιάζουν ότιόταν υπάρχουν επαρκώς οργανωμένοι χώροι,κατάλληλαυλικάκαι ανάλογες δραστηριότητες στο σχολικό περιβάλλον,τα παιδιάκαλλιεργούν τις δεξιότητες τους.Οι περισσότεροι παιδικοί σταθμοί έχουν κοινές προδιαγραφές και προσφέρουν τα κατάλληλα ερεθίσματα για την ανάπτυξη των παιδιώνel
heal.advisorNameΤύμπα, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages64-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mprintzidou, Freri_EYCL_2021.pdfΠτυχιακή εργασία847.79 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons