Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11972
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒάρσου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2021-01-11T06:24:32Z-
dc.date.available2021-01-11T06:24:32Z-
dc.date.issued2021-01-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11972-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΨηφιακό σύστημαel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectEducationen
dc.subjectTechnologyel
dc.subjectDigital Systemen
dc.subjectStudentsen
dc.subjectTeachingen
dc.titleΝέες αρχές και τεχνολογίες για την παιδεία του 21ου αιώνα.el
dc.titleNew principles and technologies for 21st century education.en
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - FIN - A/A 0656el
heal.classificationΕκπαίδευση εξ αποστάσεωςel
heal.classificationΔιδασκαλία με ηλεκτρονικούς υπολογιστές*
heal.dateAvailable2024-01-08T17:23:46Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΒάρσου, Π., 2020. Νέες αρχές και τεχνολογίες για την παιδεία του 21ου αιώνα. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΤις τελευταίες δύο δεκαετίες παρατηρήθηκε η εμφάνιση ενός παγκόσμιου κινήματος που απαιτεί ένα νέο μοντέλο διδασκαλίας και μάθησης για τον 21ο αιώνα. Υπάρχει πλέον σημαντικά στοιχεία που επικεντρώνονται κυρίως σε τρία θέματα όπου είναι τα κίνητρα για ένα νέο μοντέλο διδασκαλίας και μάθησης, οι συγκεκριμένες ικανότητες και δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική λειτουργία του 21ου αιώνα και η παιδαγωγική που απαιτείται για την τόνωση αυτών των ικανοτήτων. Οι μαθητές του 21ο αιώνα κατέχουν τεχνολογικές γνώσεις. Έχουν μεγαλώσει σε έναν γρήγορο ρυθμό στον ψηφιακό κόσμο και εύκολα συντονίζονται από την παραδοσιακή διδασκαλία στη διδασκαλία που βασίζεται σε ψηφιακά μέσα. Η έρευνα, η επικοινωνία ακόμη και η εφαρμογή εργασίας σε απευθείας σύνδεση σε όλο τον κόσμο μέσω υπολογιστή ή κινητού τηλεφώνου είναι κάτι γνωστό γι αυτούς και ανταποκρίνονται πολύ γρήγορα σε αυτούς τους ρυθμούς. Η διδασκαλία και μάθηση του 21ου αιώνα περιλαμβάνει μια ισορροπία των στόχων του εκπαιδευτικού συστήματος με τις ανάγκες και τις εισροές των μαθητών. Τέλος, για να επικοινωνήσουν και να διδάξουν οι καθηγητές αποτελεσματικά τους μαθητές του 21ου αιώνα, τα σχολικά συστήματα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με τους κατάλληλους ψηφιακούς και φυσικούς πόρους και τα προγράμματα σπουδών πρέπει να σχεδιάζονται για να προωθήσουν ένα συνεργατικό μαθησιακό περιβάλλον στο οποίο οι μαθητές θα επικοινωνούν και θα ανταποκρίνονται.el
heal.abstractThe last two decades have seen the emergence of a global movement that demands a new model of teaching and learning for the 21st century. There are now important elements focusing mainly on three topics where the motivation for a new model of teaching and learning is, the specific skills and competences required for the 21st century to function effectively and the pedagogy required to stimulate these competences. 21st Century students possess technological knowledge. They have grown at a fast pace in the digital world and are easily coordinated from traditional teaching to digital media-based teaching. Researching, communicating and even applying to work online all over the world via computer or mobile phone is well known to them and they respond very quickly to these rates. 21st century teaching and learning involves a balance of the goals of the educational system with the needs and inputs of students. Finally, in order for teachers to effectively communicate and teach 21st Century students, school systems must be equipped with the appropriate digital and physical resources, and curricula must be designed to promote a collaborative learning environment in which students will communicate and respond.en
heal.advisorNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Θεόδωροςel
heal.committeeMemberNameΧύτης, Ευάγγελοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages95-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barsou, P. _FIN_2020.pdfΠτυχιακή εργασία11.26 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons