Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11865
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖαραβέλας, Σωτήριοςel
dc.date.accessioned2020-11-12T06:52:19Z-
dc.date.available2020-11-12T06:52:19Z-
dc.date.issued2020-11-12-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11865-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠολυεθνική επιχείρησηel
dc.subjectΔιεθνές εμπόριοel
dc.subjectΘυγατρικέςel
dc.subjectMultinational enterpriseen
dc.subjectInternational tradeen
dc.subjectSubsidiariesen
dc.titleΑνάπτυξη πολυεθνικών εταιριών.el
dc.titleDevelopment of multinational companies.en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0214el
heal.classificationΠολυεθνικές εταιρείες -- Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:42:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-10-
heal.bibliographicCitationΖαραβέλας, Σ., 2020. Ανάπτυξη πολυεθνικών εταιριών. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ παγκόσμια αγορά αποτελεί το σύγχρονο κέντρο εμπορικών συναλλαγών για όλων των κλάδων τις επιχειρήσεις. Η είσοδος και η επικράτηση σε ένα μεγάλο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς αποτελεί στόχο των σύγχρονων επιχειρήσεων.Οι οικονομικές θεωρίες έχουν θέσει σε μακροοικονομική και μικροοικονομική ανάλυση τις απαραίτητες προϋποθέσεις και συνθήκες για τις επιχειρήσεις, έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί μια επιτυχής έξοδος στις διεθνείς αγορές. Βασικά στοιχεία τωνδιεθνικών θεωριών αποτελούν το ανθρώπινο κεφάλαιο, η τεχνολογία και καινοτομία, τα κεφάλαια. Οι στρατηγικές που καλούνται να επιλέξουν ως προς τη διεθνοποίησή τους οι επιχειρήσεις αφορούν σε τρεις βασικές παραμέτρους, την παγκόσμια αποδοτικότητα, την ευελιξία και την μεταφορά της γνώσης.Πολυεθνική είναι μια επιχείρηση η οποία κατέχει, ελέγχει και διαχειρίζεται πλουτοπαραγωγικούς πόρους σε περισσότερες από μια χώρες. Βασικές παράμετροι για την επιτυχή ανάπτυξη μιας πολυεθνικής εταιρίας, που απορρέουν από την ακολουθούμενη στρατηγική της, αναδεικνύονται η οργανωτική διάρθρωση του σχήματος της πολυεθνικής και η επιλογή του μοντέλου με τον οποίο η μητρική εταιρία ασκεί έλεγχο των θυγατρικών της. Η ποικιλία των διαφορετικών δομών και των μεθόδων ενσωμάτωσης στις τοπικές αγορές των πολυεθνικών εταιριών τις έχει αναδείξει σε σημαντικό παράγοντα της παγκόσμιας οικονομίας.Όσο αυξάνεται το μερίδιο μιας επιχείρησης στην τοπική αγορά, είναι δυνατόν να επεκταθεί σε εξαγωγές στο εξωτερικό. Το επόμενο βήμα είναι να αρχίσει τον πορεία της προς την διεθνοποίηση με την εγκατάστασή της σε μια άλλη τοπική αγορά όπου η γνώση και η κατάλληλη προετοιμασία είναι δυνατόν να αυξήσει το μέγεθος και το μερίδιότης στη διεθνή αγορά με τη δημιουργία ανεξάρτητων θυγατρικών, αναλαμβάνοντας καθοριστικό ρόλο στον παγκόσμιο ανταγωνισμό.Στην παρούσα εργασία μελετάται η πολυεθνική PepsiCo, η οποία στην Ελλάδα λειτουργεί με τις θυγατρικές PepsiCo-HBH και Tasty Foods.el
heal.abstractThe global market is the modern trading center for business that operate in various sectors. The main goal of modern companies is to enter and dominate a large share of the world market. Economic theories have put in macroeconomic and microeconomic analysis the necessary variables and conditions for business, in order to make a successful entry into international markets. Key elements of transnational theories are human capital, technology and innovation, capital.The strategies that companies are called upon to choose in terms of their internationalization concern three key parameters: global efficiency, flexibility and knowledge transfer.A multinational is a company that owns, controls and manages wealth resources in more than one country. Key parameters for the successful development of a multinational company, arising from its strategy, are the organizational structure of the multinational schema and the choice of the model by which the parent company exercises control over its subsidiaries.As a company's share of the local market grows, it may expand to exports abroad. The next step is to begin its path to internationalization by establishing itself in another local market where knowledge and proper preparation can increase its size and share in the international market by establishing independent subsidiaries, playing a key role in global competition.In the present review, the object of study is the multinational company PepsiCo, which in Greece operates with the subsidiaries PepsiCo-HBH and Tasty Foods.en
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΣωτηρόπουλος, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΓκανάς, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοιοκονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages79-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaravelas, S. _MAF_2020.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.65 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons