Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓούση, Άνναel
dc.date.accessioned2020-11-09T12:20:33Z-
dc.date.available2020-11-09T12:20:33Z-
dc.date.issued2020-11-09-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11861-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΠαροχή υπηρεσιώνel
dc.subjectΠροϊόντωνel
dc.subjectΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subjectQualityen
dc.subjectServiceen
dc.subjectProductsen
dc.subjectCompetitiveen
dc.titleΗ ποιότητα ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των προϊόντων και υπηρεσιών για τις μικρές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης επιχείρησης KATSANOS ENERGY.el
dc.titleQuality as a competitive advantage of products and services for small - smal businesses.KATSANOS ENERGY business case study.en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής - MAF - A/A 0222el
heal.classificationΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
heal.classificationSmall and medium businessen
heal.dateAvailable2024-01-06T13:38:02Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-10-
heal.bibliographicCitationΓούση, Α., 2020. Η ποιότητα ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των προϊόντων και υπηρεσιών για τις μικρές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης επιχείρησης KATSANOS ENERGY. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΟι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) αποτελούσαν πάντα τη κινητήριο δύναμη της οικονομίας τόσο σε εθνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, συμβάλλοντας σημαντικά στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, στην παραγωγή προστιθέμενης αξίας και τέλος σημαντική συνεισφορά στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν. Η εύρυθμη λειτουργία και η συνεχή ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων διαδραματίζει πολυσήμαντο ρόλο στην ενίσχυση της απασχόλησης, της ανταγωνιστικότητας, της καινοτομίας καθώς και της ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών, εξασφαλίζοντας έτσι παράλληλα την κοινωνική σταθερότητα. Ωστόσο, η επιβίωση τους, ειδικά τα τελευταία χρόνια, ταλανίζει το οικοδόμημα της οικονομίας και δεν αποτελεί καθόλου εύκολη υπόθεση στο σημερινό παγκόσμιο περιβάλλον. Από τις επιχειρήσεις απαιτείται συνεχής και στοχευμένος εκσυγχρονισμός τόσο στην παραγωγή όσο και στην διαχείριση υιοθετώντας προηγμένες τεχνολογίες και αξιοποιώντας στο έπακρο όλα τα δεδομένα της αγοράς και τα εργαλεία της οικονομικής επιστήμης. Φυσικά, αρωγός και συνοδοιπόρος σε όλη αυτή την πρόκληση θα πρέπει να είναι η πολιτεία η οποία για την στήριξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας είναι υπεύθυνη να διαμορφώσει κατάλληλες δομές στήριξης με εύκολη πρόσβαση στην πληροφόρηση και τη χρηματοδότηση. Όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω αποτελούν τη γενική ιδέα για το πώς πρέπει να πορευθούν οι μικρές επιχειρήσεις ώστε να ξεπεράσουν τα προβλήματα που σειούν τα θεμέλια τους και να αναδειχθούν η κάθε μια από αυτές ηγέτες στο κλάδο τους. Σκοπός όμως της εργασίας αυτής είναι να παραθέσουμε και να μελετήσουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που αφορούν την ποιότητα στην παροχή των προϊόντων και των υπηρεσιών που πρέπει να ενσωματώσει μια μικρή επιχείρηση ως οικονομικό εργαλείο που θα της προσδώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιβίωση και την ανάπτυξη της.el
heal.abstractSmall and medium-sized enterprises have always been the driving force of the economy, both nationally and globally, contributing significantly to job creation, value-added production and, ultimately, a significant contribution to Gross Domestic Product. The smooth operation and continuous development of small and medium enterprises plays an important role in strengthening employment, competitiveness, innovation and the quality of products and services, while ensuring social stability. However, their survival, especially in recent years, is hampering the construction of the economy and is by no means an easy task in today's global environment. Businesses require continuous and targeted modernization in both production and management by adopting advanced technologies and making the most of all market data and tools of economics. Of course, the state should be a helper and companion in all this challenge, which is responsible for supporting small and medium-sized businesses to form appropriate support structures with easy access to information and funding. All of the above is a general idea of how small businesses need to move forward in order to overcome the problems that shake their foundations and make them stand out leaders in their industry. In this paper, we will quote and study all those elements concerning quality in the provision of products and services that a small business must incorporate as a financial tool that will give it a competitive advantage for its survival and development.en
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΣωτηρόπουλος, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΓκανάς, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages78-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gousi, A., _MAF_2020.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.62 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons