Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝούση, Μάρθαel
dc.date.accessioned2020-10-21T07:51:05Z-
dc.date.available2020-10-21T07:51:05Z-
dc.date.issued2020-10-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11759-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνιδοποίηση, κρυπτονόμισμα, bitcoin, Brave browserel
dc.titleΠαιχνιδοποίηση και κρυπτονομίσματα: ένα νέο κοινό πεδίο της οικονομίας και της τεχνολογίας.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαιχνιδοποίησηel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T15:34:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-09-
heal.bibliographicCitationΝούση, Μ. 2020. Παιχνιδοποίηση και κρυπτονομίσματα: ένα νέο κοινό πεδίο της οικονομίας και της τεχνολογίας.Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.abstractΗ παιχνιδοποίηση είναι μια νέα μέθοδος εκπαίδευσης χρηστών σε ένα ευρύ πεδίο λειτουργιών και χρήσεων. Βασίζεται στην εφαρμογή μεθόδων και στοιχείων ηλεκτρονικών παιχνιδιών για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος στη διαδικασία της μάθησης. Στηρίζεται σε διαδικασίες ανταμοιβής, συναγωνισμού μεταξύ των μελών μιας ομάδας και της συνεχούς βελτίωσης μέσα από οδηγίες και ανατροφοδότηση. Στην εργασία αυτή, γίνεται αναφορά στα κρυπτονομίσματα και τις διαδικασίες παραγωγής και χρήσης τους και ακολούθως παρουσιάζονται εφαρμογές που βοηθούν στην κατανόηση της λειτουργίας τους και στην εξοικείωση με τη χρήση τους. Παρουσιάζονται επίσης άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούν κάποιο είδος κρυπτονομίσματος που δεν εμπορεύεται, έχει όμως μια ανταλλακτική αξία για συγκεκριμένες λειτουργίες. Γίνεται αναφορά σε ένα νέο τύπο browser που στηρίζει τη λειτουργία του σε ενεργητική επιλογή διαφημίσεων από το χρήστη, μέσω ενός συστήματος ανταμοιβής που προσομοιάζει με τα κρυπτονομίσματα. Διαπιστώνεται ότι η παιχνιδοποίηση θα είναι ένα σημαντικό εργαλείο στο μέλλον για την εξοικείωση των χρηστών με τη νέα γνώση και μπορεί να αλλάξει ριζικά τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε το διαδίκτυο και τους διαθέσιμους πόρους του.el
heal.abstractGamification is a new method of educating users in a wide range of functions and uses. It is based on the application of methods and elements of electronic games to attract interest in the learning process. It relies on processes of reward, competition between team members and continuous improvement through guidance and feedback. In this work, reference is made to cryptocurrencies and the processes of their production and use, and applications are presented that help in understanding their operation and in becoming familiar with their use. There are also other applications that use some kind of cryptocurrency that is not tradable, but has a replacement value for certain functions. Reference is made to a new type of browser that supports its operation in an active selection of ads by the user, through a reward system that resembles cryptocurrencies. It is found that gaming will be an important tool in the future to familiarize users with new knowledge and can radically change the way we deal with the internet and its available resources.el
heal.advisorNameΑντωνιάδης, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΣτεργίου, Ελευθέριοςel
heal.committeeMemberNameΤζάλλας, Αλέξανδροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages57-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
νουση-over_and_out.pdfΠτυχιακή Εργασία1.74 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons