Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝαστούλης, Θεόδωροςel
dc.date.accessioned2020-10-21T07:49:56Z-
dc.date.available2020-10-21T07:49:56Z-
dc.date.issued2020-10-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11756-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ συμβολή της τιμολόγησης της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων στην επίτευξη στόχων της επιχείρησης.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Α/Α 0483el
heal.classificationΔιαφήμισης -- Οικονομικές απόψειςel
heal.classificationΔημόσιες σχέσειςel
heal.languageel-
heal.accessaccount-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-02-
heal.bibliographicCitationΝαστούλης, Θ., 2007. Η συμβολή της τιμολόγησης της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων στην επίτευξη στόχων της επιχείρησης. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας. Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons