Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρούντζου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2020-10-21T07:10:53Z-
dc.date.available2020-10-21T07:10:53Z-
dc.date.issued2020-10-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11749-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectMarketing, Πληροφοριακά συστήματαel
dc.titleΠληροφοριακά συστήματα στην έρευνα marketing.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Τηλεπληροφορικής & Διοίκησης. Α/Α - 04el
heal.classificationMarketingel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T19:21:11Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2002-09-
heal.bibliographicCitationΚαρούντζου, Γ., 2002. Πληροφοριακά συστήματα στην έρευνα marketing. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας. Τμήμα Τηλεπληροφορικής & Διοίκησης.el
heal.advisorNameΚαπέλη, Δήμητραel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησηςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages87-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons