Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουτούλας, Αχιλλεύς-Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2020-10-02T07:16:13Z-
dc.date.available2020-10-02T07:16:13Z-
dc.date.issued2020-10-02-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11665-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΝευροαναπτυξιακές διαταραχέςel
dc.subjectΜοντέλο ESSENCEel
dc.subjectDSM-5en
dc.subjectΕρωτηματολόγιοel
dc.subjectΈρευναel
dc.titleΠολυπαραγοντική προσέγγιση των νευροαναπτυξιακών διαταραχών σε παιδιά 5-15 ετώνel
heal.typemasterThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-06T14:13:36Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΚούτουλας, Α.Γ., 2020. Πολυπαραγοντική προσέγγιση των νευροαναπτυξιακών διαταραχών σε παιδιά 5-15 ετών. Μεταπτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης των σπουδών μας για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Λογοθεραπείας. Θέμα της εργασίας αυτής είναι η πολυπαραγοντική προσέγγιση των νευροαναπτυξιακών διαταραχών σε παιδιά σχολικής ηλικίας από 5 έως 15 ετών. Μέσα από την εργασία αυτή έγινε προσπάθεια κατανόησης των διαταραχών και προσέγγιση τους σε επίπεδο διάγνωσης, ενώ έγινε και αναφορά στο μοντέλο ESSENCE και τη σημασία που μπορεί να παίξει για τη πρωίμη διάγνωση κάποιων νευροαναπτυξιακών διαταραχών. Συγκεκριμένα αναφέρονται 6 νευροαναπτυξιακές διαταραχές σε συμφωνία με το DSM-5. Αυτές είναι η διανοητική αναπηρία, οι διαταραχές επικοινωνίας, η διαταραχή αυτιστικού φάσματος, η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, η ειδική μαθησιακή διαταραχή και οι κινητικές διαταραχές. Στη συνέχεια της εργασίας έχει γίνει η στατιστική ανάλυση ερωτηματολογίων που κλήθηκαν να απαντήσουν οι γονείς σχετικά με τις δυνατότητες και τις αδυναμίες των παιδιών τους. Στο τέλος της εργασίας βρίσκονται τα συμπεράσματα που έχουν εξαχθεί από τις απαντήσεις των γονεών. Τα στοιχεία που προέκυψαν μπορούν να δώσουν επιπλέον βοήθεια στον ειδικό για μια καλύτερη διάγνωση κάποιας διαταραχής στο παιδί.el
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages65-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Διεπιστημονική προσέγγιση αναπτυξιακών και επίκτητων διαταραχών επικοινωνίαςel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.