Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11660
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρίδου, Σοφίαel
dc.contributor.authorΛαζόγκα, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2020-10-02T06:49:54Z-
dc.date.available2020-10-02T06:49:54Z-
dc.date.issued2020-10-02-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11660-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)el
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΣυμβουλευτική γονέωνel
dc.titleΔΕΠ-Υ: Το μαθησιακό προφίλ των παιδιών, η ψυχολογική κατάσταση των γονέων & η συμβουλευτική προσέγγισηel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T08:08:16Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-09-
heal.bibliographicCitationΜαυρίδου, Σ. & Λαζόγκα, Χ., 2020. ΔΕΠ-Υ: Το μαθησιακό προφίλ των παιδιών: η ψυχολογική κατάσταση των γονέων και η συμβουλευτική προσέγγιση. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ενημερώσει και να βοηθήσει τον αναγνώστη για την Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας, δίνοντας αρχικά έναν ορισμό. Παράλληλα, γίνεται προσπάθεια αναφοράς στην ιστορική αναδρομή της διαταραχής, που στόχο έχει να καταδείξει το πέρασμα της στις διάφορες δεκαετίες. Έπειτα, αναπτύσσεται η συμπτωματολογία της ΔΕΠ-Υ, των δυσκολιών και των τύπων της. Γίνεται ακόμη, μία αναφορά στην εξελικτική πορεία της ΔΕΠ-Υ, καθώς και στις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στα δύο φύλα. Στην συνέχεια, παρουσιάζονται τα επιδημιολογικά στοιχεία της διαταραχής και δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στα αίτια εμφάνισης της, καθώς και στην συννοσηρότητα με άλλες διαταραχές. Έπειτα, παρουσιάζονται οι μέθοδοι διάγνωσης της ΔΕΠ-Υ και προτείνονται τρόποι αντιμετώπισης με βάση της κατεστημένες θεραπείες και αγωγές. Ακολουθεί αναφορά στο μαθησιακό προφίλ των παιδιών και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σε κάθε τομέα μάθησης ξεχωριστά. Επιπλέον, προτείνονται στρατηγικές αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και συμβουλές προς τους εκπαιδευτικούς για την καλύτερη διαχείριση ενός μαθητή με ΔΕΠ-Υ μέσα στην τάξη. Στην συνέχεια των κεφαλαίων, αναπτύσσεται περισσότερο μια ψυχαναλυτική προσέγγιση. Αρχικά, αναλύεται η ψυχική κατάσταση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ και των γονέων τους, καθώς και το προφίλ προσωπικότητας των τελευταίων, με στόχο να γίνει κατανοητή η ψυχολογία και η συμπεριφορά και των δύο, αλλά και ο βαθμός που η συμπεριφορά και η ψυχολογία των γονέων επηρεάζει τα παιδιά αυτά. Ακολουθεί μια αναφορά στην συνεργασία γονέων-εκπαιδευτικών τονίζοντας την σημαντικότητα της, για την βέλτιστη πρόοδο του παιδιού με ΔΕΠ-Υ. Τέλος, στο τέταρτο (4ο) και τελευταίο κεφάλαιο αυτής της πτυχιακής εργασίας, αναπτύσσεται μια συμβουλευτική προσέγγιση προς τους γονείς, όχι μόνο για την καλύτερη επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τα παιδιά τους, αλλά και για την βέλτιστη διαχείριση των δικών τους συναισθημάτων.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to inform the reader about Attention Deficit Hyperactivity Disorder, initially giving a definition. At the same time, an attempt is made to refer to the historical background of the disorder, which aims to demonstrate its passage over the various decades. Then, the symptoms of ADHD, its difficulties and types develop. There is also a reference to the evolutionary course of ADHD, as well as the differences that exist between the two sexes. Then, the epidemiological elements of the disorder are presented, and special emphasis is given to the causes of its occurrence, as well as to the comorbidity with other disorders. Then, the methods of diagnosing ADHD are presented, and ways of treatment are proposed based on the established treatments and treatments. The following is a reference to the learning profile of children and the difficulties they face in each learning area separately. In addition, strategies for dealing with learning disabilities are suggested, as well as advice to teachers for the better management of a student with ADHD in the classroom. In the following chapters, a psychoanalytic approach is further developed. First, the mental state of children with ADHD and their parents is analyzed, as well as the personality profile of the latter, in order to understand the psychology and behavior of both, but also the degree to which the behavior and psychology of parents affect these children. Following is a report on parent-teacher collaboration emphasizing its importance for the optimal progress of the child with ADHD. Finally, in the fourth (4th) and last chapter of this dissertation, a counseling approach to parents is developed, not only for better communication and interaction with their children, but also for the optimal management of their own emotions.en
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.committeeMemberNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.committeeMemberNameΝούσια, Αναστασίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages136el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mavridou, S. Lazogka, X._SLT_2020.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons