Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζιάρα, Μαριαλέναel
dc.date.accessioned2020-10-01T05:35:40Z-
dc.date.available2020-10-01T05:35:40Z-
dc.date.issued2020-10-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11632-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΑφήγησηel
dc.subjectΘεωρία του Νουel
dc.titleΑυτισμός: γλωσσικές και γνωστικές ικανότητες μέσω της αφήγησηςel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T07:31:23Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-09-
heal.bibliographicCitationΤζιάρα, Μ., 2020. Αυτισμός: γλωσσικές και γνωστικές ικανότητες μέσω της αφήγησης. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΟ αυτισμός αποτελεί μια ευρέως γνωστή διαταραχή, η οποία έχει μελετηθεί εκτενώς σε βάθος χρόνου στον επιστημονικό χώρο. Τα χαρακτηριστικά του αυτισμού διαφέρουν ως προς την ένταση με την οποία εκδηλώνονται στο άτομο, ενώ ο βαθμός στον οποίο επηρεάζεται η λειτουργικότητα του ατόμου στη καθημερινή ζωή κυμαίνεται ανάλογα με τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων. Σύμφωνα με το Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο των Ψυχικών Διαταραχών (DSM-V), η διαταραχή του αυτιστικού φάσματος χαρακτηρίζεται από ελλείμματα στην κοινωνικότητα και την επικοινωνία, ενώ το άτομο παρουσιάζει στερεοτυπίες τόσο στη συμπεριφορά του όσο και στις δραστηριότητές του. Οι δυσκολίες αυτές πηγάζουν από τα σοβαρά γλωσσικά και γνωστικά τους ελλείμματα. Προκειμένου να γίνει κατανοητός ο αντίκτυπος της διαταραχής του αυτιστικού φάσματος, οι ερευνητές έχουν χρησιμοποιήσει την αφήγηση και την αναδιήγηση. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα έρευνα επιχειρεί να εξετάσει τις γλωσσικές και κοινωνικο-γνωστικές ικανότητες των παιδιών με ήπιο αυτισμό μέσα από την διάσταση της αφήγησης.el
heal.abstractAutism is a well-known disorder that has been extensively studied in the scientific community. The characteristics of autism differ in the intensity with which they manifest in the individual, while the degree to which the individual's functionality is affected in daily life varies depending on the severity of the symptoms. According to the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-V), autism spectrum disorder is characterized by deficits in sociability and communication, while the individual presents stereotypes in both his behavior and activities. These difficulties stem from their severe language and cognitive deficits. To understand the impact of autism spectrum disorder, researchers have used storytelling and retelling. In this context, the present study attempts to examine the linguistic and socio-cognitive abilities of children with mild autism through the dimension of storytelling.en
heal.advisorNameΝάσιος, Γρηγόριοςel
heal.committeeMemberNameΜαρτζούκου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΝούσια, Αναστασίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages65el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tziara, M._SLT_2020.pdfΠτυχιακή εργασία954.6 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons