Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11612
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣουσουράδα, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2020-09-24T10:32:40Z-
dc.date.available2020-09-24T10:32:40Z-
dc.date.issued2020-09-24-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11612-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectDigital marketingen
dc.titleΣχέδιο & Στρατηγική Μάρκετινγκ στην εταιρία Zisopoulos: Ιανουάριος 2021- Δεκέμβριος 2021el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1693el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T18:31:04Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-09-20-
heal.bibliographicCitationΣουσουράδα,Γ. ,2020. Σχέδιο & Στρατηγική Μάρκετινγκ στην εταιρία Zisopoulos: Ιανουάριος 2021- Δεκέμβριος 2021. . Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΗ ιδέα της παρούσας πτυχιακής εργασίας με θέμα «Σχέδιο & Στρατηγική Marketing στην εταιρία Zisopoulos: Ιανουάριος 2021- Δεκέμβριος 2021» ξεκίνησε κυρίως από το ενδιαφέρον μου για το μάρκετινγκ και τη στρατηγική. Επίσης, συνδέεται άμεσα με την επαγγελματική μου ενασχόληση με το παραδοσιακό και ψηφιακό μάρκετινγκ και τέλος με την καλύτερη κατανόησή μου για την λειτουργία της στρατηγικής μιας επιχείρησης και τον ίδιον τον κλάδο. Αρχικά, στα πρώτα κεφάλαια που ανήκουν και στο α’ μέρος της πτυχιακής εργασίας γίνεται εμβάθυνση στην θεωρία του μάρκετινγκ και των επιμέρους στοιχείων αυτού (όπως π.χ. έννοια μάρκετινγκ, καταναλωτές, στρατηγική μάρκετινγκ, σχέδιο μάρκετινγκ, ανάλυση παρούσας κατάστασης κ.ο.κ.). Σκοπός του κεφαλαίου είναι να γίνει καλύτερη κατανόηση του σχεδίου μάρκετινγκ και να διαλευκάνει τα βήματα που ακολουθεί ο στρατηγικός σχεδιασμός και τα στοιχεία αυτού. Επίσης, γίνεται ιστορική αναδρομή και περιγραφή βασικών στοιχείων της εταιρίας. Συνεχίζοντας στο β’ και τελευταίο μέρος, γίνεται η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας του α’ μέρους στην περίπτωση της εταιρίας Zisopoulos. Γίνεται έρευνα της επιχείρησης σε όλα της τα επίπεδα για να δημιουργηθεί το σχέδιο μάρκετινγκ (π.χ. όραμα, αποστολή, προϊόντα, budget, καμπάνιες μάρκετινγκ, κοινό-στόχος, μοναδική πρόταση πώλησης κ.ο.κ.) και εφαρμόζονται τα βήματα του στρατηγικού σχεδιασμού με σκοπό να δημιουργηθεί μια προτεινόμενη στρατηγική μάρκετινγκ για το έτος 2021.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages101-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥΣΟΥΡΑΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ3.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons