Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11597
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓουρνάκη, Ειρήνη Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-09-22T10:16:17Z-
dc.date.available2020-09-22T10:16:17Z-
dc.date.issued2020-09-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11597-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαταραχές φωνήςel
dc.subjectΠαιδιά νηπιακής ηλικίαςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.titleΔιερεύνηση διαταραχών φώνησης σε εκπαιδευτικούς προσχολικής εκπαίδευσης.el
heal.typemasterThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-06T14:13:35Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-
heal.bibliographicCitationΓουρνάκη, Ε.Μ., 2020. Διερεύνηση διαταραχών φώνησης σε εκπαιδευτικούς προσχολικής εκπαίδευσης. Μεταπτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣκοπός: της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση της εκδήλωσης φωνητικών διαταραχών σε εκπαιδευτικούς. Τα υψηλά ποσοστά εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων που παρουσιάζουν φωνητικές διαταραχές και το ερευνητικό κενό που παρατηρείται σε αυτό το θέμα στη σύγχρονη ελληνική βιβλιογραφία, οδήγησαν στην απόφαση να πραγματοποιηθεί η παρούσα έρευνα. Μέθοδος: Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι εξυπηρετουν το σκοπό της έρευνας είναι εκπαιδευτικοί σε παιδιά νηπιακής ηλικίας στην Περιφέρεια Αττικής, στους οποίους δώθηκε έντυπο ερωτηματολόγιο, το οποίο ανασυντάχθηκε με βάση βιβλιογραφικών ερευνών. Αποτελεσματα: Η παρούσα έρευνα υποστηρίζει τα ευρήματα άλλων μελετών επιβεβαιώνοντας πως η διδασκαλία αποτελεί ένα επάγγελμα αυξημένου κινδύνου σχετικά με την εμφάνιση φωνητικών διαταραχών. Συζήτηση: Το παρόν πρωτόκολλο αποτελεί ένα χρήσιμο και βοηθητικό εργαλείο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ειδικούς και μη, των οποίων στόχος είναι η εύρεση των διαταραχών φώνησης στους εκπαιδευτικούς αλλα και η αντιμετωπισή τους. Συμπεράσματα: Σε αυτό το σημείο έχουν καταγραφεί και αναλυθεί όλες εκείνες οι μεταβλητές, που βοήθησαν στο σχηματισμό μίας γενικής εικόνα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι συμμετείχαν στην έρευνα και έδωσαν απαντήσεις στα ερωτήματα που τέθηκαν.el
heal.abstractPurpose: of this work was to investigate the manifestation of vocal disorders in teachers. The high rates of teachers of all grades presenting vocal disorders and the research gap observed in this topic in modern Greek literature led to the decision to carry out the present investigation. Method: Teachers who serve the purpose of research are teachers in early childhood children in the region of Attica, where a printed questionnaire was issued, which was compiled on the basis of bibliographical surveys. Results: This research supports the findings of other studies confirming that teaching is a profession of increased risk regarding the emergence of vocal disorders. Crosstalk: This protocol is a useful and auxiliary tool, which can be used by specialists and non-experts, whose aim is to find the speech disorders in teachers and to treat them. Conclusions: At this point all those variables have been recorded and analysed, which helped to form a general picture of the teachers who participated in the survey and gave answers to the questions raised.en
heal.advisorNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages78-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Διεπιστημονική προσέγγιση αναπτυξιακών και επίκτητων διαταραχών επικοινωνίαςel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gournaki, E.M._MSLT_2020.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.03 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons