Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11596
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚατσικονούρη, Παναγιώταel
dc.contributor.authorΤσίτρα, Ραφαηλίαel
dc.date.accessioned2020-09-22T10:06:27Z-
dc.date.available2020-09-22T10:06:27Z-
dc.date.issued2020-09-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11596-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠαιδιά--Ανάπτυξηel
dc.subjectΡόλος οικογένειαςel
dc.subjectΠαιδαγωγόςel
dc.titleΗ αλληλεπίδραση μεταξύ γονέων-παιδιών-παιδαγωγών και ο ρόλος της στην ανάπτυξη των παιδιώνel
dc.titleThe interaction between parents-children-educators and it's role in child developmenten
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T10:53:42Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-09-08-
heal.bibliographicCitationΚατσινούρη, Π., Τσίτρα, Ρ., 2020. Η αλληλεπίδραση μεταξύ γονέων-παιδιών-παιδαγωγών και ο ρόλος της στην ανάπτυξη των παιδιών. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.abstractΓύρω από το παιδί πραγματοποιούνται συνεχώς κοινωνικές αλληλεπιδράσεις οι οποίες το βοηθούν να εκτιμήσει το κόσμο και τις καταστάσεις γύρω του. Τόσο η οικογένεια όσο και ο βρεφονηπιακός σταθμός αποτελούν δύο θεσμούς που κρίνονται αναγκαίοι για τη καλλιέργεια των παιδιών σε σχολικό αλλά και σε προσωπικό επίπεδο. Σημειώνοντας πρωταρχικό ρόλο στη κοινωνικοποίηση των παιδιών έχουν χρέος να αναπτύξουν μια αρμονική σχέση μεταξύ τους χωρίς διαπληκτισμούς και παράλληλα να τους παρέχουν τα κατάλληλα εφόδια για μια επιτυχημένη πορεία. Μέσω ερευνών που έχουν διεκπεραιωθεί η επιτυχία του παιδιού στο βρεφονηπιακό σταθμό εξαρτάται από την ενεργό συμμετοχή των γονέων σε αυτό το διασκεδαστικό αλλά κάποιες φορές απαιτητικό ταξίδι. Οι παιδαγωγοί από τη πλευρά τους εστιάζουν το ενδιαφέρον και τη προσοχή τους στην εποικοδομητική απασχόληση και στην ολοκληρωμένη ανάπτυξη των παιδιών, με στόχο την ομαλή εισαγωγή τους στη μετέπειτα υποχρεωτική εκπαίδευση. Η παρούσα εργασία στοχεύει στη μελέτη της σημαντικότητας της προσχολικής αγωγής και τις μεθόδους που εφαρμόζονται για την επίτευξη της καλύτερης ποιότητας της. Ακόμη, θα αναδείξει την αναγκαιότητα ύπαρξης επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ οικογένειας και βρεφονηπιακού σταθμού, παράλληλα με το πως η σχέση αυτή επιδρά στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού. Επιπρόσθετα, βάση ερευνών παρότι οι γονείς αποτελούν τους πρώτους παιδαγωγούς στη ζωή των παιδιών εξίσου απαραίτητοι θεωρούνται και οι παιδαγωγοί. Η γονεϊκή εμπλοκή είναι αυτή, η οποία πρόκειται να καθορίσει την επιθυμητή συνεργασία μεταξύ γονέων και παιδαγωγών και θα προσφέρει τη βάση για μια υγιή καθημερινότητα του παιδιού. Επιπλέον μέσω της εργασίας αποδεικνύεται πως ένα κατάλληλα διαμορφωμένο σχολικό περιβάλλον συμπεριλαμβανομένων των στάσεων γονέων – παιδαγωγών ωφελεί την ομαλή προσαρμογή των παιδιών. Τέλος, βασικός μας στόχος είναι να υπογραμμιστεί η αξία της ολόπλευρης ανάπτυξης των παιδιών, η οποία είναι εξαρτώμενη τόσο από το ρόλο των γονέων όσο και των παιδαγωγών.el
heal.advisorNameΤύμπα, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΤύμπα, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΚαραβίδα, Βασιλικήel
heal.committeeMemberNameΚανέλλου, Νικολίτσαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages107el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΑΤΣΙΚΟΝΟΥΡΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ_ΤΣΙΤΡΑ ΡΑΦΑΗΛΙΑ_ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΠλήρης Εργασία909.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.