Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοδωρή, Νικολέταel
dc.contributor.authorΤζίρου, Μαρκέλαel
dc.date.accessioned2020-09-14T05:56:02Z-
dc.date.available2020-09-14T05:56:02Z-
dc.date.issued2020-09-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11574-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔυσαναγνωσίαel
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΔιάγνωσηel
dc.subjectΘεραπείαel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleΔιαδικασίες παρέμβασης στη δυσαναγνωσίαel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T09:35:22Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-03-15-
heal.bibliographicCitationΘεοδωρή, Ν. & Τζίρου, Μ., 2020. Διαδικασίες Παρέμβασης στη Δυσαναγνωσία. Πτυχιακή Εργασία. Ιωάννινα: ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως θέμα την Παρέμβαση στη Δυσαναγνωσία και αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρατίθενται ο ορισμός των μαθησιακών δυσκολιών καθώς και τα αίτια. Στο δεύτερο κεφάλαιο ξεκινά η αναφορά στον τομέα της Δυσαναγνωσίας δίνοντας τον ορισμό της και τους αιτιολογικούς παράγοντες που παίζουν ρόλο στην ανάπτυξή της. Επιπλέον, αναφέρονται τα χαρακτηριστικά των παιδιών με Δυσαναγνωσία όπως επίσης και τα χαρακτηριστικά των παιδιών με φυσιολογική δυσκολία στην ανάγνωση λόγω ηλικίας .Στο τέλος του δεύτερου κεφαλαίου γίνεται λόγος για τη φωνολογική ενημερότητα και την άμεση σχέση της με την ανάγνωση. Το τρίτο κεφάλαιο ξεκινά με την αναφορά στις διδακτικές μεθόδους ανάγνωσης και περιγράφονται έξι μέθοδοι που αφορούν σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Εν συνεχεία του τρίτου κεφαλαίου, παραθέτονται οι εναλλακτικές μέθοδοι ανάγνωσης και τέλος επισημαίνονται τα στάδια εκμάθησης της ανάγνωσης. Στο τέταρτο κεφάλαιο ξεκινά η αναφορά στην διαδικασία της αξιολόγησης και της διάγνωσης και πραγματοποιείται λεπτομερή περιγραφή των τυπικών και άτυπων μέσων της εκπαιδευτικής αξιολόγησης. Επιπλέον, υλοποιείται η αξιολόγηση της αναγνωστικής ικανότητας μέσω των σταθμισμένων στα ελληνικά αλλά και των ξενόγλωσσων Τεστ των μαθησιακών δυσκολιών. Επιπροσθέτως, τοποθετούνται τα διαγνωστικά κριτήρια της Δυσαναγνωσίας και αξιολογούνται οι αναγνωστικές ικανότητες σε προσχολική και τη σχολική ηλικία, ενώ συγχρόνως επισημαίνονται τα πλεονεκτήματα μιας έγκαιρης διάγνωσης. Το τελευταίο και σημαντικό μέρος του τέταρτου κεφαλαίου αναφέρεται στην θεραπευτική παρέμβαση και των προγραμμάτων που ακολουθεί αλλά τονίζεται και ο σημαντικός ρόλος που πρέπει να έχουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί απέναντι στο παιδί. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο που είναι παράρτημα, δίνονται ενδεικτικές ασκήσεις για την Δυσαναγνωσία.el
heal.abstractThis work is focused on intervention of Dysanagnosia and consists of five chapters. The first chapter provides a definition learning difficulty as well as and the causes. The second chapter begins with the reference to the field of impotence by defining it and the causal factors that play a role in its development. Moreover, the characteristics of children with normal reading difficulties because of age. In the end of chapter two, we talk about phonological awareness and its direct connection to reading. The third chapter begins with a reference to the teaching methods of reading and describes six methods for children with special educational needs. The third chapter lists the alternative reading methods and finally identifies the reading learning stages. The fourth chapter begins with a reference to the process of evaluation and diagnosis and provides a detailed description of the formal and informal means of educational evaluation. In addition to this, refers the assessment of reading ability is conducted through weighted tests in both Greek and foreign languages for learn, difficulties. Additionally, the diagnostic criteria of the bias are set and reading skills are assessed at preschool and school age while at the same time highlighting the benefits of an early diagnosis. Last but not least, at the fourth chapter deals with the therapeutic intervention of the programs that follow but also emphasizes the important role that parents, and teachers should play in the child. Finally, the fifth chapter, which is an annex, gives indicative exercises for Dysanagnosia.en
heal.advisorNameΤαφιάδης, Διοννύσιοςel
heal.committeeMemberNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages64el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theodori, Tzirou_SLT_2020.pdfΠτυχιακή εργασία1.02 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons