Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11573
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτεφάνου, Ευθαλίαel
dc.date.accessioned2020-09-14T05:48:03Z-
dc.date.available2020-09-14T05:48:03Z-
dc.date.issued2020-09-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11573-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑναπτυξιακή Λεκτική Απραξίαel
dc.subjectΓλωσσική ανάπτυξηel
dc.subjectArticulation disordersen
dc.subjectΔιαταραχές άρθρωσηςel
dc.subjectΦωνολογικές διαταραχέςel
dc.subjectΟμιλία--Φυσιολογίαel
dc.titleΑρθρωτική διαταραχή, φωνολογική διαταραχή & αναπτυξιακή λεκτική απραξία (el)el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T10:16:37Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-07-
heal.bibliographicCitationΣτεφάνου, Ε., 2020. Αρθρωτική διαταραχή, φωνολογική διαταραχή & αναπτυξιακή λεκτική απραξία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν να αποτελέσει οδηγό και πάροχο πληροφοριών για τις αρθρωτικές – φωνολογικές διαταραχές και την αναπτυξιακή λεκτική απραξία. Ήθελα η πτυχιακή μου εργασία να περιέχει όλες τις πληροφορίες και πτυχές των διαταραχών αυτών έτσι ώστε να υπάρχουν συγκεντρωμένες στην παρούσα εργασία. Η κάθε διαταραχή αναλύεται και περιγράφεται εκτενέστατα. Οι διαταραχές αυτές αποτελούν μία ομάδα ετερογενών προβλημάτων που προκαλούν δυσκολίες στην δημιουργία ή στον σχηματισμό ήχων, στην εκφορά του λόγου και στην επικοινωνία του παιδιού με άλλους ανθρώπους. Κάποια παιδιά μπορεί να παρουσιάσουν δυσκολίες στην γλώσσα παρότι αναπτύσσονται φυσιολογικά. Για να γίνει αντιληπτό εάν το παιδί παρουσιάζει δυσκολίες στον λόγο θα πρέπει να γνωρίζουμε τη φυσιολογική πορεία εξέλιξης και κατάκτησης της γλώσσας από το βρέφος. Για να εντοπιστεί το παθολογικό στην ομιλία του παιδιού θα πρέπει να ξέρουμε ποια είναι τα φυσιολογικά στάδια ανάπτυξης της γλώσσας. Η κατάκτηση της γλώσσας είναι ένα κατόρθωμα του ίδιου του παιδιού που συμβαίνει στα πρώτα τρία με τέσσερα χρόνια. Αυτό το επίτευγμα κατακτάται από το ίδιο το παιδί με διαδικασίες που ανακαλύπτει μόνο του, καθώς προσπαθώντας να επικοινωνήσει εμπλέκεται σε γλωσσικές πράξεις. Σημαντικό στήριγμα στην κατάκτηση της γλώσσας αποτελεί η εμπλοκή της οικογένειας. Ιδιαίτερα η μητέρα μέσω της ανάγνωσης βιβλίων, την επικοινωνία της με το βρέφος και τα τραγούδια συμβάλλει στην πρώτη επαφή του παιδιού με τη γλώσσα. Επειδή τα λάθη των προαναφερόμενων διαταραχών συμπίπτουν αρκετά μεταξύ τους είναι δύσκολο να ξεκαθαριστεί άμεσα ποια διαταραχή έχει το παιδί. Εδώ έρχεται ο ρόλος της διαφοροδιάγνωσης, μέσω της οποίας γίνεται πιο εύκολο να κατανοήσουμε ποια διαταραχή εκδηλώνει το παιδί, καθώς αποτελεί μία διαγνωστική διαδικασία μέσω της οποίας αποκλείουμε διαταραχές/παθήσεις με παρόμοια συμπτώματα ώστε να καταλήξουμε στην επικρατέστερη διάγνωση.el
heal.abstractThe purpose of this essay was to guide and provide information about the Articulation – Phonological Disorders and the Developmental Verbal Apraxia. I wanted my essay to contain all the information and aspects of these disorders so that they could be concentrated on this essay. Each disorder is analyzed and described extensively. These disorders consist a group of heterogeneous problems that cause difficulties in making or forming sounds, in the utterance of speech and they also cause problems in the communication of the child with other people. Some children may have language difficulties even though they develop normally. To be able to understand if a child has speech difficulties, we need to know the normal course of language development and acquisition by the infant. In order to identify the pathological in the child’s speech we need to know what the normal stages of language development are. Language acquisition is a child’s own achievement that occurs in the first three to four years. This achievement is conquered by the child himself or herself with processes that he or she discovers, as trying to communicate he/she involves himself or herself in linguistic actions. An important support for the language acquisition of the child is the support of its own family. In particular, the mother through reading books, communicating with the infant and singing to the infant, contributes to the child’s first contact with the language. For the reason that the errors of the above mentioned disorders coincide considerably with each other, it is difficult to immediately determine of which disorder the child is suffering from. Here comes the role of the differential diagnosis, whereby it makes it easier to understand what disorder the child has. The differential diagnosis composes a diagnostic process whereby we are able to exclude disorders with similar symptoms, in order to end up to the most prevalent diagnosis.en
heal.advisorNameΝησιώτη, Μελπομένη (Μελίνα)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages110el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons