Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜανώλη, Ζωήel
dc.date.accessioned2020-09-11T06:02:54Z-
dc.date.available2020-09-11T06:02:54Z-
dc.date.issued2020-09-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11571-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectεπαυξημένη πραγματικότητα, εικονική πραγματικότητα, εκπαίδευσηel
dc.titleΕφαρμογές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕικονική πραγματικότηταel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T09:47:02Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-07-22-
heal.bibliographicCitationΜανώλη, Ζ., 2020. Εφαρμογές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση.Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.abstractΗ χρήση της επαυξημένης και της εικονικής πραγματικότητας αναμένεται να χρησιμοποιείται όλο και πιο συχνά στην εκπαιδευτική διαδικασία, τα επόμενα χρόνια, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που αναμένεται να αλλάξει η μορφή της μάθησης. Η δύναμη και των δύο αυτών τεχνολογιών μπορεί να διευκολύνει τη βιωματική μάθηση και να έχει ευεργετικά αποτελέσματα στη μαθησιακή διαδικασία. Δίνουν τη δυνατότητα στον σύγχρονο μαθητή να προσπελαύνει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους πληροφορίες σχετικά με ένα γνωστικό αντικείμενο. Οι πληροφορίες αυτές μπορεί να έχουν την μορφή κειμένου, φωτογραφίας ή video. Επιπλέον, μέσω της επαύξησης του φυσικού περιβάλλον σε πραγματικό χρόνο ή μέσω της μεταφοράς σε ένα εικονικό περιβάλλον, οι μαθητές μπορεί να ζήσουν μία ζωντανή εμπειρία. Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτών των τεχνολογιών είναι ότι χρειάζεται μόνο είτε ένα smartphone ή tablet είτε ακουστικά εικονικής πραγματικότητας, αντίστοιχα. Καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των σύγχρονων μαθητών "κουβαλάει" σε μόνιμη βάση μία τουλάχιστον φορητή συσκευή αλλά καθώς και η τιμή των ακουστικών εικονικής έχει μειωθεί αρκετά αναμένεται οι τεχνολογίες αυτές να χρησιμοποιηθούν σύντομα στην εκπαίδευση. Στη παρούσα πτυχιακή εργασία, θα παρουσιάσουμε αυτές τις δύο τεχνολογίες. Πιο συγκεκριμένα, θα δούμε διάφορους τρόπους χρήσης τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπλέον, θα αναλύσουμε τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που εμφανίζονται από τη χρήση τους στην εκπαίδευση.el
heal.advisorNameΓιαννακέας, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΤζάλλας, Αλέξανδροςel
heal.committeeMemberNameΤζημούρτα, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages57-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons