Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11513
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΞευγένης, Αριστείδηςel
dc.date.accessioned2020-09-02T09:58:52Z-
dc.date.available2020-09-02T09:58:52Z-
dc.date.issued2020-09-02-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11513-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectδημιουργία σε κομμάτια (chunking), μάθηση, ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα, τεχνικές μάθησης, παγίδες μάθησης, ψευδαισθήσεις επάρκειας στη μάθηση, αναβλητικότητα, μνήμηel
dc.titleΑποκτώντας δεξιότητες παρακολουθώντας μαθήματα τηλεκπαίδευσης.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΤηλεκπαίδευσηel
heal.identifier.secondaryΠτυχιακή Εργασία-
heal.dateAvailable2024-01-11T20:28:54Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-07-
heal.bibliographicCitationΞευγένης, Α., 2020. Αποκτώντας δεξιότητες παρακολουθώντας μαθήματα τηλεκπαίδευσης. Πτυχιακή εργασία. Άρτα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.abstractΤα ανοιχτά διαδικτυακά ακαδημαϊκά μαθήματα παρέχουν τη δυνατότητα της εξ αποστάσεως παρακολούθησης γνωστικών αντικειμένων. Όπως υπονοούν οι λέξεις είναι “ανοιχτά” πράγμα το οποίο σημαίνει ότι το παρακολουθεί κάποιος χωρίς να πρέπει να βρίσκεται εκεί εκείνη την ώρα αλλά μπορεί από μακριά και χωρίς κάποιον καθηγητή. Είναι διαδικτυακό και το επίπεδό τους είναι πανεπιστημιακό. Έτσι κάποιος αποκτά δεξιότητες παρακολουθώντας μαθήματα τηλεκπαίδευσης. Υπάρχουν πολλές κατηγορίες μαθημάτων αλλά το συγκεκριμένο μάθημα ανήκει την κατηγορία της προσωπικής ανάπτυξης. Tο μάθημα “Μαθαίνοντας πως να μαθαίνεις” από τα Ανοιχτά διαδικτυακά ακαδημαϊκά μαθήματα βοηθάει να μάθουμε τρόπο όχι μόνο να μαθαίνουμε αλλά και το πώς. Αρχικά πρέπει να μάθουμε τι είναι η μάθηση και κάποιες πληροφορίες για το πως λειτουργεί ο εγκέφαλος που θα μας βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση των τεχνικών μάθησης. Υπάρχουν δύο τρόποι μάθησης ο εστιασμένος και ο διάχυτος τρόπος μάθησης. Η αναβλητικότητα δε βοηθάει στην προσπάθεια που κάνουμε για να μάθουμε. Επίσης πρέπει να αναφέρουμε και τη σπουδαιότητα του ύπνου. Έτσι, έχουμε δύο πράγματα που επηρεάζουν τη μακροπρόθεσμη μνήμη. Η μνήμη συνδέεται με την αναβλητικότητα καθώς η μνήμη απαιτεί χρόνο. Αρχικά δημιουργούμε τα λεγόμενα “κομμάτια” chunks πληροφοριών. Πρώτα απ’ όλα πρέπει να δούμε τι είναι αυτό που μας κινητοποιεί και δημιουργεί τα αισθήματα στη μάθηση όπως η ανταμοιβή που περιμένουμε να πάρουμε, η διάθεση και γενικότερα το κοινωνικό περιβάλλον. Επίσης, υπάρχουν αναποτελεσματικές μέθοδοι μάθησης και θα γίνει μία αντικατάσταση αυτών με άλλες πιο αποδοτικές. Η αναβλητικότητα συνδέεται με τη μνήμη καθώς τα εμπόδια μας κρατάνε πίσω και θα εισαχθούμε σε μία μάθηση πιο καινοτόμα. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην οπτικοποίηση αυτού που προσπαθείτε να μάθετε αλλά και στη δημιουργία μεταφοράς ή αναλογίας καθώς επίσης και στην αξία της ομάδας. Όταν συνεργάζεστε με άλλα άτομα θα δείτε τι μεγάλο πράγμα που είναι. Τέλος υπάρχουν μερικές τελικές χρήσιμες συμβουλές για τα τεστ ούτως ώστε να μπορέσετε να δείτε αν όντως αποκτήσατε γνώσεις σε ένα διαγώνισμα.el
heal.advisorNameΛιαροκάπης, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΣτεργίου, Ελευθέριοςel
heal.committeeMemberNameΜαργαρίτη, Σπυριδούλαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages69-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons