Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓερακιώτη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2020-07-28T09:47:33Z-
dc.date.available2020-07-28T09:47:33Z-
dc.date.issued2020-07-28-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11489-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΦωνολογίαel
dc.subjectΦωνολογική ενημερότηταel
dc.subjectΦωνολογική διαταραχήel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΠαρέμβασηel
dc.title«Φωνολογική διαταραχή» : ψηφιακό υλικό παρέμβασης για το ζεύγος 'β-δ'el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:47:03Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-09-25-
heal.bibliographicCitationΓερακιώτη, Α, 2019. Φωνολογική διαταραχή: ψηφιακό υλικό παρέμβασης για το ζεύγος 'β-δ'. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Σχολή Επιστημών Υγείας.Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractH συγγραφή αυτής της πτυχιακής εργασίας, έχει ως στόχο να δώσει στον ενδιαφερόμενο αναγνώστη την ολοκληρωμένη εικόνα της φωνολογικής διαταραχής καθώς και την αντιμετώπιση της σε παιδιά με δυσκολίες σε συγκεκριμένα φωνήματα από την επιστήμη της Λογοθεραπείας. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη : Το θεωρητικό μέρος το οποίο περιλαμβάνει τις βιβλιογραφικές επισημάνσεις και το πρακτικό μέρος το οποίο περιλαμβάνει το ψηφιακό υλικό παρέμβασης για παιδιά με δυσκολίες στο ζεύγος φωνημάτων ‘β-δ’. Το θεωρητικό μέρος αποτελείται από έξι κεφάλαια: Το πρώτο κεφάλαιο χωρίζεται σε δύο ενότητες, την φωνητική και την φωνολογία. Σε κάθε ενότητα γίνεται εκτενή περιγραφή του αντίστοιχου κλάδου. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται η φωνολογική επίγνωση και υπογραμμίζεται η δυσκολία απόκτησης της από τα παιδιά. Το τρίτο κεφάλαιο έχει ως θέμα συζήτησης τον τόπο και τρόπο άρθρωσης των φωνημάτων. Στο τέταρτο κεφάλαιο δίνεται μια ολοκληρωμένη γνώση γύρω από την φωνολογική διαταραχή. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο σκοπό και στον τρόπο αξιολόγησης των διαταραχών φωνολογίας μέσα από διάφορα σταθμισμένα τεστ φωνολογίας. Το έκτο κεφάλαιο πραγματεύεται την θεραπευτική παρέμβαση. Και τέλος, το έβδομο κεφάλαιο περιγράφει το ψηφιακό υλικό παρέμβασης.el
heal.abstractThe purpose of this essay is to provide the interested reader with a complete picture of phonological disorder as well as its treatment in children with difficulties in certain phonemes from the science of speech therapy. This essay consists of two parts: The theoretical part which includes the bibliographic notes and the practical part which contains the digital intervention material for children with difficulties in the phonetic pair ‘β – δ’. The theoretical part consists of six chapters: The first chapter is divided into two sections, phonics and phonology. Each section provides a detailed description of the respective branch. The second chapter describes phonological awareness and emphasizes the difficulty of obtaining it from children. The third chapter deals with the place and manner of articulation of the phonemes. The fourth chapter provides a comprehensive knowledge of phonological disorder. The fifth chapter discusses the purpose and how to evaluate phonology disorders through various official phonology tests. The sixth chapter deals with therapeutic intervention. Finally, the seventh chapter describes digital game-based learning of ‘β – δ’.en
heal.advisorNameΤάτσης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages74el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gerakioti, A. _ SLT _ 2019.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons