Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11484
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖάτσαϊ, Ελτσαel
dc.date.accessioned2020-07-27T06:06:27Z-
dc.date.available2020-07-27T06:06:27Z-
dc.date.issued2020-07-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11484-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΟπτικό σύστημαel
dc.subjectΜεγαλοκυτταρική θεωρίαel
dc.titleΤο έλλειμμα της μεγαλοκυτταρικής θεωρίας στην διαδικασία της ανάγνωσης σε άτομα με δυσλεξίαel
dc.titleThe magnocellular deficit theory in reading processing in dyslexicsen
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπειαel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:10:12Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-09-27-
heal.bibliographicCitationΖατσάϊ, Ε., 2019. Το έλλειμμα της μεγαλοκυτταρικής θεωρίας στην διαδικασία της ανάγνωσης σε άτομα με δυσλεξία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύεται ένα από τα πιθανότερα αίτια της δυσλεξίας, η μεγαλοκυτταρική θεωρία και τον αντίκτυπο που έχει στις αναγνωστικές δεξιότητες στα άτομα με δυσλεξία. Στο πρώτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η φυσιολογική διαδικασία της ανάγνωσης, τα στάδιά της καθώς οι μέθοδοι με τους οποίους κατά καιρούς έχει διδαχθεί. Στο επόμενο κεφάλαιο αναφέρεται το οπτικό σύστημα και συγκεκριμένα η δομή του οπτικού συστήματος, τους μηχανισμούς οπτικής αντίληψης ενώ γίνεται και αναφορά στο μεγαλοκυτταρικό και μικροκυτταρικό σύστημα. Τέλος ακολουθεί το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο αυτής της εργασίας, όπου επισημαίνεται ο όρος της δυσλεξίας και μερικά χαρακτηριστικά της και αναλύεται η μεγαλοκυτταρική θεωρία. Συγκεκριμένα πώς και γιατί συνδέεται με τη δυσλεξία, πώς και γιατί επηρεάζει την ανάγνωση ενώ τέλος προτείνονται κάποιοι τρόποι παρέμβασης για την βελτίωση της ανάγνωσης στα άτομα με αναγνωστικές δυσκολίες.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages51el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zatsai, E._SLT_2020.pdfΠτυχιακή εργασία577.68 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons