Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΙωσηφίδου, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΚαρακούση, Αθηνάel
dc.contributor.authorΠαπάζογλου, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2020-07-27T05:57:52Z-
dc.date.available2020-07-27T05:57:52Z-
dc.date.issued2020-07-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11481-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑντήχησηel
dc.subjectΔιαταραχές αντήχησηςel
dc.subjectΠρωτόκολλο αξιολόγησηςel
dc.subjectΠιλοτική μελέτηel
dc.subjectResonanceen
dc.subjectResonance disordersen
dc.titleΆτυπη κλινική αξιολόγηση των ικανοτήτων αντήχησης σε ηλικία 30-40: μια πιλοτική μελέτηel
dc.titleUnofficial clinical evaluation of resonance abilities in 30-40 age: a pilot studyen
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:19:32Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-07-24-
heal.bibliographicCitationΙωσηφίδου, Κ., Καρακούση, Α., & Παπάζογλου, Α., 2020.Άτυπη Κλινική Αξιολόγηση των Ικανοτήτων Αντήχησης σε Ηλικία 30-40: Μια πιλοτική μελέτη. Πτυχιακή Εργασία. Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΠερίληψη Σκοπός: Οι ρινικές, οι στοματικές και οι φαρυγγικές δομές είναι πολύ σημαντικές για την φυσιολογική ομιλία και την αντήχηση. Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι η άτυπη κλινική αξιολόγηση των ικανοτήτων αντήχησης σε ηλικίες 30-40 ετών μέσω ενός πρωτόκολλου αξιολόγησης. Επίσης θα εξαχθούν κανονιστικά δεδομένα για να χρησιμοποιηθεί ως ένα αξιόπιστο εργαλείο για την αξιολόγηση των διαταραχών αντήχησης στον συγκεκριμένο πληθυσμό. Μεθολογία: Μετά από σχετική έρευνα επιλέχθηκε το συγκεκριμένο εργαλείο και μεταφράστηκε στα ελληνικά. Στη συνέχεια χορηγήθηκε σε συνολικά 151τυπικών ενηλίκων(64 άνδρες και 87 γυναίκες) σε ένα ηλικιακό εύρος 30 μέχρι 40 ετών. Το δείγμα συλλέχθηκε από την Ελλάδα, Κύπρο και Γερμανία. Αποτελέσματα: Οι συγκρίσεις έγιναν μεταξύ των δύο φύλων και έδειξαν σχεδόν αναμενόμενες διαφορές. Η αξιοπιστία και του ερωτηματολόγιου ήταν πολύ υψηλή (a-Cronbach> .800) και η εσωτερική συνοχή ήταν ισχυρή. Συζήτηση: Μεταξύ ανδρών και γυναικών, παρατηρήθηκε ότι οι άνδρες είχαν ελαφρώς αυξημένα ποσοστά στις διαταραχές αντήχησης σε σχέση με τις γυναίκες. Παρόλα αυτά, δεν υπήρχε καμία αξιοσημείωτη διαφορά. Συμπεράσματα: Φαίνεται ότι πρόκειται για ένα χρήσιμο εργαλείο για την αξιολόγηση διαταραχών αντήχησης το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία πρώιμη λογοπαθολογική αξιολόγηση και να μας παρέχει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τις δυσκολίες αντήχησης που αντιμετωπίζει ο ασθενής. Χρήσιμη θα ήταν περαιτέρω έρευνα για τη στάθμιση του εργαλείου και τη διερεύνηση της ευαισθησίας του. Λέξεις Κλειδιά: Αντήχηση, διαταραχές αντήχησης, πρωτόκολλο αξιολόγησης , ασκήσεις, αυτοαντίληψη, πιλοτική μελέτη.el
heal.abstractAbstract Purpose: The nasal, oral and pharyngeal structures are very important for normal speech and resonance. The purpose of this study is the pilot study, is a unofficial clinical evaluation of resonance abilities in 30-40 age, through an evaluation protocol. Regulatory data should also be extracted to be used as a reliable tool for detecting dysphagia in this population. Methodology: After a relevant research, this specific tool was chosen and translated into Greek. Then it was granted to 151 typical adults in total (64 men and 87 women) in an age range from 30 to 40. The sample was collected from Greece, Cyprus and Germany. Results: The comparisons made between the two sexes and showed expected differences. The reliability of the questionnaire was very high (a-Cronbach>.800) and the internal cohesion was strong. Discussion: Between men and women, it was observed that that men had slightly increased percentages in resonance disorders compared to women. Although, there was not enough to make noticeable difference. Conclusions: It seems to be a useful tool for detecting resonance disorders that can be used in an early logopedic assessment and provide us with significant information on resonance difficulties that the patient faces. Further investigation would be useful in the tool setting and in the investigation of its sensitivity. Keywords: resonance, resonance disorders, evaluation protocol, exercises, self- evaluation, pilot study.en
heal.advisorNameΤαφιάδης, Διονύσιοςel
heal.committeeMemberNameΧριστοδουλίδης, Πάυλοςel
heal.committeeMemberNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages106el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iosifidou, K. Karakousi, A. & Papazoglou, A. _SLT_2020.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons