Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11420
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠουτακίδης, Ιωάννης-Ραφαήλel
dc.contributor.authorΠανίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΑναγνώστου, Ελβίραel
dc.date.accessioned2020-07-16T07:27:50Z-
dc.date.available2020-07-16T07:27:50Z-
dc.date.issued2020-07-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11420-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΔυσλεξία: θεωρητική προσέγγισηel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-10T00:40:21Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-
heal.bibliographicCitationΠουτακίδης, Ι.Ρ., Πανίδης, Ν. & Αναγνώστου, Ε., 2019. Δυσλεξία:θεωρητική προσέγγιση. Πτυχικαή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ δυσλεξία κατατάσσεται στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Παιδιά με δυσλεξία παρουσιάζουν δυσκολίες στην ανάγνωση και τη γραφή. Οι επιπτώσεις αυτής είναι ορατές τόσο στο σχολικό πλαίσιο που φοιτούν οι μαθητές όσο και γενικότερα στην καθημερινότητα τους. Συχνά πέρα από τις δυσκολίες στη μάθηση που αντιμετωπίζουν οι μαθητές, παρουσιάζουν και ποικίλα ψυχοκοινωνικά προβλήματα. Για τους λόγους αυτούς, κρίνεται απαραίτητη η λήψη της κατάλληλης βοήθειας, η οποία θα συμβάλλει στην μείωση των συμπτωμάτων. Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια περιγραφής της δυσλεξίας. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται οι ορισμοί που έχουν διατυπωθεί για αυτή την μαθησιακή δυσκολία, τις αιτίες που την προκαλούν αλλά και τις θεωρίες που φαίνεται να επικρατούν αναφορικά με την εμφάνιση της δυσλεξίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται η διαδικασία της διάγνωσης και τα χαρακτηριστικά των μαθητών που έχουν δυσλεξία και τα οποία γίνονται αντιληπτά από τους εκπαιδευτικούς αλλά και από τους γονείς των παιδιών. Ακόμη, περιγράφονται οι ψυχοκοινωνικές δυσκολίες με τις οποίες έρχονται αντιμέτωποι οι μαθητές εξαιτίας της δυσλεξίας. Το τρίτο κεφάλαιο της εργασίας είναι αφιερωμένο στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να αντιμετωπιστεί και πιο συγκεκριμένα να βελτιωθούν οι μαθητές στους τομείς της ανάγνωσης, του λεξιλογίου, της ορθογραφίας αλλά και της ψυχικής τους κατάστασης. Τέλος, γίνεται αναφορά στον ρόλο των εκπαιδευτικών και των λογοθεραπευτών ως προς την αντιμετώπιση της δυσλεξίας.el
heal.advisorNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages78-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Νοσηλευτικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.