Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζίκας, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2020-07-16T04:55:25Z-
dc.date.available2020-07-16T04:55:25Z-
dc.date.issued2020-07-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11406-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΞένη γλώσσαel
dc.subjectForeign languageen
dc.subjectΜέθοδοςel
dc.subjectMethoden
dc.titleΗ διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες : Νέοι τρόποι διδασκαλίας.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1673el
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.classificationLearning Difficultiesen
heal.dateAvailable2024-01-06T17:59:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-07-08-
heal.bibliographicCitationΤζίκας,Γ.,2020. Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες : Νέοι τρόποι διδασκαλίας. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασια έχει ως αντικείμενο την διδασκαλία των ξένων γλωσσών σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες και τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε ώστε να γίνεται εφικτή η διδασκαλία αυτή. Ένα ζήτημα το οποίο απασχολεί τον τελευταίο καιρό τόσο τους γονείς όσο και τους εκπαιδευτικούς είναι αν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες είναι στη θέση να μάθουν μια οποιαδήποτε ξένη γλώσσα. Πολλές φορές συναντάμε την άποψη ότι οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες είναι καλύτερο να μην εμπλέκονται με την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, μια διαδικασία κατά την μπορεί να συναντήσουν πολλές δυσκολίες και πιέσεις, καθώς δυσκολεύονται ήδη στην μητρική τους. Παρόλα αυτά μέσα από έρευνες έχει αποδειχτεί, ότι παρόλο τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι περισσότερες ξένες γλώσσες παγκοσμίως , άλλες λιγότερο άλλες περισσότερο, είναι δυνατόν να διδαχτούν σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και αυτό επιτυγχάνεται μέσω διαφόρων τεχνικών παρέμβασης και μεθόδων διδασκαλίας όπως η μέθοδος Κολοβός. Η παρούσα εργασία χρειάστηκε πολύμηνη έρευνα μεταξύ πολλών ελληνικών και ξένων ιστοσελίδων(άρθρα,blogs και τα λοιπά) στο διαδίκτυο . Αυτή είναι και η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για φτάσουμε στο παραπάνω συμπέρασμα .el
heal.advisorNameΒυζάς, Θεόδωροςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages62-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons