Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11400
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕυσταθιάδου, Δάφνη-Μαρίαel
dc.contributor.authorΠατεροπούλου, Μιχαέλαel
dc.date.accessioned2020-07-16T04:53:44Z-
dc.date.available2020-07-16T04:53:44Z-
dc.date.issued2020-07-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11400-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΓαστρονομίαel
dc.subjectGastronomyen
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectMarketingen
dc.titleΟ ηλεκτρονικός τουρισμός και η προώθηση τοπικών προϊόντων και γαστρονομίας.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1685el
heal.classificationΤουρισμόςel
heal.classificationTourismen
heal.dateAvailable2024-01-06T16:33:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-07-10-
heal.bibliographicCitationΕυσταθιάδου,Δ.,Πατεροπούλου,Μ.,2020. Ο ηλεκτρονικός τουρισμός και η προώθηση τοπικών προϊόντων και γαστρονομίας. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.el
heal.abstractΤο θέμα που πραγματεύεται η παρούσα πτυχιακή εργασία είναι ο ηλεκτρονικός τουρισμός και η προώθηση των τοπικών προϊόντων και γαστρονομίας μέσω του διαδικτύου. Η διερεύνηση του θέματος πέρα από την βιβλιογραφική έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσα από την δημιουργία ενός ιστολογίου που αφορά την ελληνική γαστρονομία. Μέσω του ιστολογίου έγινε εφαρμογή και αξιολόγηση των σύγχρονων μεθόδων προώθησης και μάρκετινγκ. Η απήχηση του ιστολογίου διερευνήθηκε με το google analytics και το visitor analytics. Σε διάστημα δύο μηνών, που παρέμεινε διαθέσιμο στο διαδίκτυο, επιβεβαίωσε την σημαντική επιρροή των ιστολογίων στην διαμόρφωση απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τον προορισμό και το τουριστικό προϊόν που προσφέρεται. Τέλος, διαπιστώθηκε πως η συμβολή του διαδικτύου είναι αδιαμφισβήτητη και με τη σωστή και συνετή χρήση του, δίνεται η ευκαιρία σε κάθε φορέα και επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους, να προβάλει και να προωθήσει το προσφερόμενο τουριστικό προϊόνel
heal.advisorNameΣολάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages117-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons