Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσικολάτας, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2020-07-16T04:52:06Z-
dc.date.available2020-07-16T04:52:06Z-
dc.date.issued2020-07-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11399-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιγλωσσίαel
dc.subjectBilingualismen
dc.subjectΔιαπολιτισμικά σχολείαel
dc.subjectIntercultural schoolsen
dc.titleΗ διδασκαλία της ελληνικής ως ξένη γλώσσα.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1658el
heal.classificationΔιδασκαλίαel
heal.classificationTeachingen
heal.dateAvailable2024-01-06T17:58:02Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-07-13-
heal.bibliographicCitationΤσικολάτας,Κ.,2020. Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένη γλώσσα. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια είναι πραγματικότητα ότι στη χώρα μας μετακινούνται πληθυσμιακές ομάδες διαφορετικών εθνικών και γλωσσικών χαρακτηριστικών. Αυτά τα χαρακτηριστικά συντελούν στην διαμόρφωση μιας νέας πολυπολιτισμικής πραγματικότητας. Η κοινωνία αποκτά όλο και περισσότερο πολυπολιτισμικό χαρακτήρα και ο αριθμός των μεταναστών στη χώρα αυξάνεται συνεχώς. Τα παραπάνω οδηγούν στο να αυξάνονται οι αλλοδαποί μαθητές στα σχολεία, κάτι που συνιστά πρόκληση τόσο για τον τομέα της εκπαίδευσης γενικά όσο και για τους εκπαιδευτικούς. Στο πλαίσιο αυτό, η μελέτη και η είσοδος της διαπολιτισμικής αγωγής στην εκπαιδευτική διαδικασία καθίσταται αναγκαία σήμερα, περισσότερο από ποτέ και θα πρέπει να δημιουργηθούν και να εφαρμοστούν τα ανάλογα εκπαιδευτικά προγράμματα. Για να διαμορφωθούν, είναι σημαντικό το κίνημα του γραμματισμού και των πολυγραμματισμών , που βοηθούν τους μαθητές να επικοινωνούν και να κατανοούν τα διάφορα είδη λόγου (λειτουργικός γραμματισμός), αλλά και να τα επεξεργάζονται κριτικά (κριτικός γραμματισμός) (Ντίνας, 2004).Στα πλαίσια της σύγχρονης αυτής πραγματικότητας θα κινηθεί η παρούσα μελέτη όπως θα αποσαφηνισθεί και στη συνέχεια.el
heal.advisorNameΔογορίτη, Ελευθερίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages58-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons