Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαϊωάννου, Μιχαήλel
dc.date.accessioned2020-07-16T04:51:48Z-
dc.date.available2020-07-16T04:51:48Z-
dc.date.issued2020-07-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11398-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαδικτυακό Μάρκετινγκel
dc.subjectInternet Marketingen
dc.subjectΚοινωνικά Δίκτυαel
dc.subjectSocial Networksen
dc.titleΤο μάρκετινγκ στην εποχή του διαδικτύου και η συμβολή των κοινωνικών δικτύων.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1679el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T17:55:46Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-07-14-
heal.bibliographicCitationΠαπαϊωάννου,Μ.,2020. Το μάρκετινγκ στην εποχή του διαδικτύου και η συμβολή των κοινωνικών δικτύων. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΗ εικόνα του ανθρώπου με το έξυπνο τηλέφωνο να περιηγείται καθημερινά για ώρες στο Διαδίκτυο και τα Κοινωνικά δίκτυα είναι οικεία σε όλους. Η πρόσβαση στο Διαδίκτυο, ευκολότερη παρά ποτέ, έχει ανοίξει νέους ορίζοντες στην προσέγγιση χρηστών από τις επιχειρήσεις, που φιλοδοξούν να τους μετατρέψουν σε σταθερούς πελάτες. Παράλληλα, οι χρήστες πλέον έχουν τη δυνατότητα να εκφράζουν την άποψή τους για προϊόντα και υπηρεσίες. Κάθε άποψη που εκφράζεται μπορεί να έχει πολλούς αποδέκτες. Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Μάθησης εργάζονται παρασκηνιακά και αναλαμβάνουν τη συγκέντρωση και διαχείριση των δεδομένων των χρηστών, με σκοπό να εκμαιεύσουν τα ενδιαφέροντά τους και τις επιθυμίες τους. Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν στην πραγματικότητα ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ και ο ρόλος τους αναδεικνύεται κομβικός. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η επισκόπηση των στρατηγικών Μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου, ιδιαίτερα μέσω των Κοινωνικών Δικτύων, και η προσέγγιση του θέματος από το υψηλότερο μέχρι το χαμηλότερο επίπεδο αφαίρεσης. Αρχικά, διατυπώνονται αποτυπώνεται η τρέχουσα κατάσταση στο μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου και αναδεικνύεται η δύναμη και η αξία των Κοινωνικών δικτύων. Ακολουθεί η παρουσίαση των βασικών στρατηγικών μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου που εμπλουτίζεται με παραδείγματα ενώ αποτυπώνονται οι μελλοντικές κατευθύνσεις . Στη συνέχεια μελετάται η απόδοση της επένδυσης στις συγκεκριμένες στρατηγικές, ενώ αργότερα η έρευνα μεταφέρεται στην επισκόπηση των τεχνολογιών που τις υποστηρίζουν. Αμέσως μετά παρουσιάζονται παραδείγματα υλοποίησής τους σε τεχνικό επίπεδο, με τη χρήση εργαλείων και γλωσσών προγραμματισμού. Συμπερασματικά, θα λέγαμε ότι καθώς το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ οδηγείται άμεσα από τις τεχνολογικές εξελίξεις, και ενώ σήμερα έχει αναμφισβήτητα φθάσει σε ένα εξαιρετικό επίπεδο ανάλυσης των απαιτήσεων των χρηστών, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις, πιθανότατα τα επόμενα χρόνια να υπάρξουν νέες, σημαντικές αλλαγές, τις οποίες σήμερα ελάχιστοι άνθρωποι είναι σε θέση να προβλέψουν.el
heal.advisorNameΓιώτη, Πολυξένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages129-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons