Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουτσιμανής, Ευάγγελοςel
dc.date.accessioned2020-07-01T08:50:30Z-
dc.date.available2020-07-01T08:50:30Z-
dc.date.issued2020-07-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11327-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΑναγνωστική ικανότηταel
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΘεραπευτικές μέθοδοιel
dc.titleΣύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις αναφορικά με την αναγνωστική διαδικασία ατόμων με δυσλεξίαel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T09:13:50Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-09-
heal.bibliographicCitationΚουτσιμανής, Ε, 2019. Σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις αναφορικά με την αναγνωστική διαδικασία ατόμων με δυσλεξία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΘέμα της παρούσας εργασίας είναι οι μαθησιακές δυσκολίες, τα κύρια χαρακτηριστικά τους, οι τρόποι διάγνωσης τους και οι βασικές θεραπευτικές τους προσεγγίσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας παραθέτουμε τα γενικά στοιχεία του γραμματισμού, όπως τον ορισμό του και το πως επηρεάζει τη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης, καταγράφουμε τα βασικά είδη του γραμματισμού και αναφέρουμε τα σημαντικότερα στοιχεία του λειτουργικού, του κριτικού και του πολιτιστικού γραμματισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύουμε την αναγνωστική διαδικασία. Παραθέτουμε τις κυρίαρχες θεωρίες της αναγνωστικής διαδικασίας, δίνουμε τον ορισμό της αναγνωστικής ικανότητας και καταγράφουμε τις αδυναμίες της αναγνωστικής ικανότητας, σε συνδυασμό με τη δυσλεξία. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας αναφερόμαστε γενικά στις μαθησιακές δυσκολίες, στα χαρακτηριστικά τους και στις διαγνωστικές και θεραπευτικές μεθόδους αντιμετώπισής τους.el
heal.abstractThe subject of this work is the learning difficulties, their main characteristics, the ways of their diagnosis and their basic therapeutical approaches. In the first chapter of the paper we present the general elements of literacy, such as its definition and how it influences the modern educational process. We also list the main types of literacy and mention the most important elements of functional, critical and cultural literacy. In the second chapter we analyze the reading process. We present the dominant theories of the reading process, we give the definition of reading ability and record the weaknesses of reading ability, combined with dyslexia. In the third and final chapter of the work we refer generally to learning difficulties, their characteristics and the treatment methods to deal with them.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.committeeMemberNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.committeeMemberNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages59el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons