Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωνσταντινίδου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2020-07-01T08:47:58Z-
dc.date.available2020-07-01T08:47:58Z-
dc.date.issued2020-07-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11326-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΝευροφυσιολογικά χαρακτηριστικάel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΣύγχρονες ερμηνευτικές προσεγγίσεις της δυσλεξίας-σύνδεση με νευροφυσιολογικά χαρακτηριστικάel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T08:57:23Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-05-
heal.bibliographicCitationΚωνσταντινίδου, Γ., 2020. Σύγχρονες ερμηνευτικές προσεγγίσεις της δυσλεξίας, σύνδεση με νευροφυσιολογικά χαρακτηριστικά. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΠερίληψη Ο όρος μαθησιακές δυσκολίες άρχισε να γνωστοποιείται για πρώτη φορά το 1962 από τον Samuel Kirk. Βέβαια από τα αρχαία ακόμη χρόνια υπήρχαν περιπτώσεις παιδιών που παρουσίαζαν δυσχέρεια στον λόγο τους. Το ζήτημα των μαθησιακών δυσκολιών και συγκεκριμένα της δυσλεξίας άρχισε να απασχολεί τους ειδικούς σε διεθνές επίπεδο, μετά τον Α΄ Παγκόσμιο πόλεμο, ενώ στην Ελλάδα άρχισε να δίνεται μεγάλη έμφαση την τελευταία δεκαετία. Η διαταραχή της δυσλεξίας επηρεάζει καθημερινά την ζωή πολλών παιδιών και προκαλεί σοβαρές εκπαιδευτικές, συναισθηματικές και κοινωνικές συνέπειες. Κάνει την εμφάνιση της για πρώτη φορά στην παιδική ηλικία με εμφανή δυσκολία ιδιαίτερα στην ανάγνωση και τη γραφή, χωρίς να σημαίνει ότι τα παιδιά αυτά έχουν χαμηλό νοητικό δυναμικό, αντιθέτως οφείλεται σε νευρολογικό πρόβλημα που επηρεάζει βασικές λειτουργίες της μάθησης, προκαλώντας σημαντικά ελλείμματα σε περιοχές του εγκεφάλου. Επιπλέον οι διαταραχές αυτές είναι εγγενείς, και μπορεί να υπάρχουν σε όλη τη διάρκεια της ζωής. Ολοκληρώνοντας, οι καινοτόμες δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία προσφέρουν αξιοσημείωτες ικανότητες στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, διευκολύνοντας με αυτόν τον τρόπο την εκπαιδευτική διαδικασία και την καλύτερη υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος. Τέλος, η εργασία θα προσπαθήσει να μελετήσει τη βιβλιογραφία που υπάρχει πάνω στο ζήτημα της δυσλεξίας και των νευροαναπτυξιακών διαταραχών, και πως αυτά τα δυο φαινόμενα διασταυρώνονται.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages76el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons