Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒουδούρη, Χρυσαυγήel
dc.date.accessioned2020-06-29T07:40:54Z-
dc.date.issued2020-06-29-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11323-
dc.rightsDefault license*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαταραχές φωνήςel
dc.subjectΦωνήel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΘεραπείαel
dc.titleΜελέτη σε παιδιά με διαταραχές φωνήςel
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΌπως το σώμα στηρίζεται στο σκελετό, η επιστημονική γνώση μπορεί να αποτελέσει πλαίσιο στήριξης για την υγιή φωνητική παραγωγή. Η ισορροπία μεταξύ της τέχνης και της επιστήμης είναι το κλειδί όχι μόνο για την αναπαραγωγή παραδοσιακών μεθόδων τραγουδιού, αλλά και για την αναζήτηση των ικανοτήτων της φωνής στο μέλλον. Η φωνή δεν είναι ίδια σε όλους τους ανθρώπους, είναι μοναδική όπως και το δακτυλικό αποτύπωμα. Η φωνή είναι μια ταυτότητα, μια εικόνα που ο άνθρωπος δείχνει στους άλλους. Η φωνή είναι το πιο σημαντικό όργανο απ’ όλα γιατί ο καθένας μας έχει και είναι ικανός να τη χρησιμοποιήσει από την πρώτη στιγμή της ζωής του. Ο βομβαρδισμός με χιλιάδες ήχους και μουσικά στυλ μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης προκαλεί το μαθητόκοσμο να μιμηθεί τον τρόπο με τον οποίο τραγουδιούνται τα ινδάλματά του και τις περισσότερες φορές οι επιλογές τους δεν τους ταιριάζουν με αποτέλεσμα την κακοποίηση της φωνής τους. Στη μουσική βιομηχανία σήμερα όμως η πλειοψηφία όσων αναμιγνύονται επαγγελματικά με το τραγούδι δεν έχει τις βασικές γνώσεις της λειτουργίας της και δεν ελέγχει την τεχνική της. Κατανοώντας λοιπόν τη φύση και τη δομή του φωνητικού μηχανισμού, τα είδη των φωνών αλλά και των διαφόρων ειδών του ρεπερτορίου οι μαθητές θα είναι σε θέση να αξιολογούν την τεχνική κατάρτιση και την ερμηνευτική δεινότητα των ινδαλμάτων τους και να αντιμετωπίζουν το όποιο πρόβλημα προκύψει από την μίμηση τους. Στην προφορική επικοινωνία το μήνυμα διαμορφώνεται και μεταφράζεται τόσο με τα λεκτικά, όσο και με τα παραγλωσσικά φαινόμενα της ομιλίας, όπως είναι η γλώσσα του σώματος, ο ρυθμός, ο τόνος και η μελωδικότητα της φωνής. Θα λέγαμε, λοιπόν, πως η φωνητική λειτουργία αποτελεί θεμελιώδη παράγοντα στην αλληλεπίδραση, καθώς έχει επικοινωνιακή και συναισθηματική βαρύτητα σε πομπό και δέκτη ισότιμα. Με τον τρόπο αυτό, η φώνηση γίνεται ένα βαρομετρικό συναισθημάτων.el
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2027-01-08T22:00:00Z-
heal.languageelel
heal.accessembargoel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-06-15-
heal.bibliographicCitationΒουδούρη, Χρ., 2020. Μελέτη σε παιδιά με διαταραχές φωνής. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των χαρακτηριστικών φωνής σε παιδιά και πως επηρεάζονται από διάφορες διαταραχές φώνησης. Στο πρώτο μέρος, αναλύονται ορισμοί συστημάτων που είναι απαραίτητα για την παραγωγή της ομιλίας, τα χαρακτηριστικά της ομιλίας καθώς και οι ιδιότητες της. Επιπλέον, διερευνάται η παθολογία, οι αιτίες, ο σκοπός της αξιολόγησης αλλά γίνεται λόγος και για την θεραπεία των διαταραχών της φωνής. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται η ερευνητική διάσταση της πτυχιακής όπου αναλύεται η πειραματική διαδικασία και τα αποτελέσματά της. Αναφέρεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε μέσω της συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων καθώς και η περιγραφή των δειγμάτων από την ηχογράφηση της φωνής των παιδιών.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to study the voice characteristics in children and how they are affected by various voice disorders. In the first part, we define systems definitions that are necessary for speech production, speech characteristics and its properties. In addition, the pathology, the causes, the purpose of the evaluation are also investigated, but there is also talk of treating speech disorders. In the second part, the research dimension of the thesis is presented which analyzes the experimental process and its results. The methodology followed by filling in the questionnaires as well as the description of the samples from the children's voice recording are mentioned.en
heal.advisorNameΤάτσης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.committeeMemberNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages52el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voudouri,X._SLT_2020.pdfΠτυχιακή εργασία1.48 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons