Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11134
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡαδίτση, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2020-06-11T14:02:15Z-
dc.date.available2020-06-11T14:02:15Z-
dc.date.issued2020-06-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11134-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΝοητική υστέρησηel
dc.subjectΣυμβουλευτική γονέωνel
dc.titleΝοητική υστέρηση και συμβουλευτική γονέωνel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΨυχολογίαel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:15:45Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-09-27-
heal.bibliographicCitationΡαδίτση, Α, 2019. Νοητική υστέρηση και συμβουλευτική γονέων. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣτη παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται αναφορά στη νοητική υστέρηση και τη συμβουλευτική γονέων. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο, αναφέρoνται διάφοροι ορισμοί για το τι είναι η νοητική υστέρηση, ποια είναι τα αίτια, η ταξινόμηση τους και τα χαρακτηριστικά των ατόμων για κάθε τύπο νοητικής υστέρησης. Έπειτα περιγράφονται μέτρα για την πρόληψη της νοητικής υστέρησης, η συχνότητα εμφάνισής της και οι τρόποι διάγνωσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο, πραγματοποιείται μια εκτεταμένη αναφορά στη Συμβουλευτική Ψυχολογία. Συγκεκριμένα, αναλύονται οι ορισμοί και οι σημαντικότερες θεωρίες της βάσει του μοντέλου ομαδοποίησης του Frey (1972). Στη συνέχεια, παραθέτονται τα είδη της συμβουλευτικής με γνώμονα τη μεθοδολογία που χρησιμοποιείται, τα μέσα και τους χώρους που αυτή πραγματοποιείται. Τέλος, γίνεται αναφορά στον ρόλο του συμβουλευτικού ψυχολόγου σε ένα ευρύ επίπεδο καθώς και τα στάδια της συμβουλευτικής διαδικασίας. Τέλος, το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο επικεντρώνεται στη συναισθηματική κατάσταση των γονέων με παιδιά με νοητική υστέρηση καθώς και την αποτελεσματικότητα συμβουλευτικών παρεμβάσεων στις οικογένειες ατόμων με παιδί με ΝΥ.el
heal.abstractIn this thesis, reference is made to mental retardation and parenting. Specifically, the first chapter provides various definitions of what is mental retardation, what are the causes, their classification and the characteristics of individuals for each type of mental retardation. Next, measures to prevent mental retardation, their incidence, and ways of diagnosis are described. In the second chapter, an extensive reference is made to Counseling Psychology. In particular, its definitions and major theories are analyzed using Frey's (1972) clustering model. Following are the types of counseling based on the methodology used, the means and the places where it is carried out. Finally, reference is made to the role of counseling psychologists at a broad level as well as the stages of the counseling process. Finally, the third and final chapter focuses on the emotional state of parents with mentally retarded children as well as the effectiveness of counseling interventions in the families of people with a child with ID.en
heal.advisorNameΣιαφάκα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages106el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raditsi, A._SLT_2019.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons