Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔαμιανάκη, Ανδριάνναel
dc.date.accessioned2020-06-03T10:12:35Z-
dc.date.available2020-06-03T10:12:35Z-
dc.date.issued2020-06-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11101-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΟικογενειακή επιχείρησηel
dc.subjectFamily companyen
dc.subjectΑνάπτυξη οικονομικής μονάδαςel
dc.subjectEconomic unit developmenten
dc.titleΜελέτη περίπτωσης της MAK FOOD Δαμιανάκης Γ. & ΣΙΑ Ι.Κ.Ε.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1661el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T18:16:26Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-05-20-
heal.bibliographicCitationΔαμιανάκη,Α.,2020. Μελέτη περίπτωσης της MAK FOOD Δαμιανάκης Γ. & ΣΙΑ Ι.Κ.Ε. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης ΜΑΚ FOOD ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ Γ. & ΣΙΑ Ι.Κ.Ε. Κάθε επιχείρηση αποτελεί για την ελληνική οικονομία έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης και εισροής εσόδων, καθώς ο προσδιορισμός της επιτυχίας είναι η ανάπτυξη των στόχων και η ευθυγράμμιση των αδυναμιών. Συνδέεται επίσης και με την εφαρμογή του νέου μάρκετινγκ, για κάθε οικονομική μονάδα. Βασικό αντικείμενο αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η οργάνωση και η ανάπτυξη της επιχείρησης από τους ιδιοκτήτες της. Ως περίπτωση μελέτης διεξήχθη έρευνα πάνω στην εταιρεία ΜΑΚ FOOD. Mια σύγχρονη οικογενειακή επιχείρηση, η οποία εδρεύει σε ένα αρκετά τουριστικό προορισμό της Ελλάδος, στο Ηράκλειο της Κρήτης. Ο στόχος της εργασίας είναι να αναδείξει τις ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίες πληθαίνουν προς την καλύτερη και άμεση ικανοποίηση της ποιότητας της ζωής τους. Επίσης πραγματοποιείται μια προσέγγιση στην οργανωτική δομή και στις λειτουργίες της επιχείρησης MAK FOOD, με σκοπό να προταθούν κάποιες τροποποιήσεις προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη εξυπηρέτηση του αγοραστικού κοινού. Η ανάπτυξη και η οργάνωση κάθε επιχείρησης όπως είναι και η MAK FOOD προέρχεται από την επιθυμία του ατόμου να ικανοποιεί τις ανάγκες του και να βελτιώσει την ποιότητα ζωής του μέσα από τη δημιουργία νέων ανερχόμενων προϊόντων με στόχο την πλήρη και ποιοτική κάλυψη των αναγκών τους σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά. Τέλος, στη σημερινή εποχή επικρατεί μια πανδημία (covid-19), η οποία έχει φέρει τεράστιες αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά των ατόμων. Ως επακόλουθο είναι οι επιχειρήσεις να χρήζουν αναγκαία εναλλακτικές μεθόδους με στόχο τη βιωσιμότητά τους.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages92-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΑΜΙΑΝΑΚΗ ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ .pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.99 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons