Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαζάκη, Αυγερινήel
dc.date.accessioned2020-06-03T10:11:44Z-
dc.date.available2020-06-03T10:11:44Z-
dc.date.issued2020-06-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11097-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectQualityen
dc.subjectISOel
dc.subjectΙκανοποίηση πελάτηel
dc.subjectCustomer satisfactionen
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας και η χρησιμότητα της για τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης για τα Ιωάννινα.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1649el
heal.classificationΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
heal.classificationTotal quality Managementen
heal.dateAvailable2024-01-06T18:15:54Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-06-03-
heal.bibliographicCitationΚαζάκη,Α.,2020. Διοίκηση ολικής ποιότητας και η χρησιμότητα της για τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης για τα Ιωάννινα. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΤο θέμα της πτυχιακής εργασίας ασχολείται με τη διοίκηση ολικής ποιότητας, που αποτελεί απαραίτητο εφόδιο κάθε κλάδου, για την επιτυχή εξέλιξη του. Η ποιότητα έχει συνδεθεί άρρηκτα με ένα προϊόν ή υπηρεσία που παρουσιάζει υψηλές προδιαγραφές, στοχεύοντας στην ικανοποίηση του πελάτη. Σκοπός της εργασίας είναι να αναδείξει τα οφέλη από τα συστήματα που προσφέρει η ποιότητα, τόσο για τον ίδιο τον οργανισμό όσο και για τον αποδέκτη του. Η μελέτη ακολουθεί τη θεωρητική προσέγγιση μέσω βιβλίων και ιστοσελίδων. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τις έννοιες, τη φιλοσοφία και την προέλευση της ποιότητας, καθώς και τη βοήθεια που προσφέρει στην επιχείρηση και τον ρόλο των ανώτερων στελεχών. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται οι τομείς που συμμετέχουν στην ποιότητα και οι θετικές επιπτώσεις που αποκομίζουν. Γίνεται αντιληπτό πως η ποιότητα συνεισφέρει στις επιχειρήσεις, στην εκπαίδευση, στην υγεία, τον τουρισμό και στον τραπεζικό κλάδο. Επιπρόσθετα το τρίτο κεφάλαιο σχετίζεται με τα εργαλεία που βοηθούν στην εξασφάλιση της ποιότητας. Γίνεται αναφορά των παλιών και νέων εργαλείων και της χρήσης τους στην Ελλάδα και την Ιαπωνία. Το τέταρτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στα συστήματα που εξασφαλίζουν την ποιότητα σε ένα χώρο, καθώς και τα πλεονεκτήματα που θα αποκτήσει. Το τελευταίο κεφάλαιο αποτελεί την ποιοτική έρευνα που διεξήχθη, μέσω της μελέτης περίπτωσης των εταιρειών Βίκος, Νιτσιάκος, Πίνδος και Δωδώνη που εδρεύουν στα Ιωάννινα με σκοπό την μελέτη των συστημάτων που ακολουθούν και της εξέλιξης που καταγράφουν οι μεγάλες βεληνεκούς εταιρείες.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages126-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons