Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11091
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαμουζέλου, Ραφαηλίαel
dc.date.accessioned2020-06-02T08:39:17Z-
dc.date.available2020-06-02T08:39:17Z-
dc.date.issued2020-06-02-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11091-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectΤεχνικές προβολήςel
dc.subjectProjection Techniques.en
dc.titleΤο μάρκετινγκ της τέχνηςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1650el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T18:47:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-05-21-
heal.bibliographicCitationΜαμουζέλου,Ρ.,2020. Το μάρκετινγκ της τέχνης. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΗ εφαρμογή του μάρκετινγκ στις τέχνες, είναι μια πολύπλοκη διαδικασία και η ευθύνη του στον τομέα των τεχνών, είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη περίπτωση. Καλείται να αντιμετωπίσει, αλλά και να ικανοποιήσει, τόσο τις ανάγκες του καλλιτέχνη, όσο και τις προσδοκίες των πελατών, ενώ παράλληλα, πρέπει να αξιολογήσει και να εξισορροπήσει τους καλλιτεχνικούς και επιχειρηματικούς κινδύνους. Έχει υποχρέωση να σεβαστεί την καλλιτεχνική φιλοσοφία και να αναγνωρίσει τα πλεονεκτήματά της, ενώ ταυτόχρονα, να αντιμετωπίσει την εμπορική πραγματικότητα, με εφευρετικότητα και ειλικρίνεια. Η επικείμενη εργασία, μέσα από την συλλογή και την παρουσίαση εξακριβωμένων πληροφοριών και με την βοήθεια πολύμορφων ερευνητικών ενεργειών, εντοπίζει τις ρίζες του μάρκετινγκ και των τεχνών, μελετά και αναλύει την πορεία και την ανάπτυξή τους, καθώς επίσης και το φάσμα της δράσης και των δυνατοτήτων τους. Εστιάζει στην αλληλεπίδραση των δύο αυτών αντικειμένων και στον τρόπο λειτουργίας και εφαρμογής του μάρκετινγκ, όταν αυτό δραστηριοποιείται στον τομέα των τεχνών. Επιπροσθέτως, απαριθμεί όλα τα μέσα και τους τρόπου προώθησης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, ενώ εμβαθύνει στους καταλληλότερους τρόπους και μέσα διαφήμισης, της εκάστοτε τέχνης.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages216-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΜΟΥΖΕΛΟΥ ΡΑΦΑΗΛΙΑ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ2.57 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons